Aparthotel ACO

ACO

1 review over Aparthotel ACO in het Nederlands

De beste accomodatie van onze 3 weken in Kroatie

Hans en Annemieke van der Arend, 6-7-2009

Een uitstekende accomodatie op zeer rustige, zuidelijke deel van het eiland Rab. We hebben hier midden juni 2009, 3 nachten verbleven. de appartementen liggen schuin achter het gelijknamige restaurant ACO. Van het restaurant heb je geen last. De afstand is te groot om daar last van te hebben. Een rustige omgeving. Goede bedden, mooie badkamer, schoon, airco, sat TV (als je echt niets anders weet te doen...). 's Ochtends ontbijt in de tuin wat door de eigenaresse wordt geserveerd. Eieren naar wens, gekookt gebakken, roerei. Verse sinaasappelsap, eigen gemaakte yoghurt, eigengemaakte jam, eigen honing, fruit uit de tuin, klein appelgebakte of ander gebakje, broodjes, worst, boter, koffie en/of thee, het was een super ontbijt. De eigenaresse is zeer vriendelijk en gaf ons bij vertrek nog een pot eigengemaakte jam en honing mee. Dat alles voor EUR 50 per stel per nacht. De mooiste accomodatie die wij tijdens ons verblijf in Kroatie hadden.
Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel ACO in Barbat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel ACO zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel ACO scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.