Appartement Marija

Marija
9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Marija bij:

2 reviews over Appartement Marija in het Nederlands

Gastvrij

Marije, 18-8-2016

Dicht bij park. Hele Vriendelijke Mensen En Erg Ruim appartement. Aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Ruim en schoon appartement vlakbij Plitvice meren.

E. Wessels, 1-9-2012

We hebben hier een nacht overnacht ivm een bezoek aan de Plitvice meren, een aantal km ervandaan. Het appartement is ruim en uiterst schoon. Buiten een aangename tuin met zitje en speeltoestel voor de kinderen. Eigenaars zijn erg vriendelijk en gastvrij. De inrichting is voor onze maatstaven wat oubollig, maar alles is verzorgd en schoon. Het keukenblok is helaas klein en in een krappe, donkere ruimte.

Er hangt een goede sfeer. De eigenaar bood ons 's avonds wat te drinken aan en maakte een praatje met ons, heel vriendelijk. We kregen een potje heerlijke honing mee en de hele familie zwaaide ons uit bij vertrek, bijzonder.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marija in Rakovica (Plitvice Lakes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marija zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marija scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.