Pension House Tina ***

9,3

13 reviews over Pension House Tina in het Nederlands

Geweldig!!

Henk, 19-8-2017

We dachten dat we een hotel hadden geboekt maar het was een Prachtig groot appartement. Netjes en schoon.

Bbq savonds aan het zwembad echt een aanrader! Lekker enniet duur.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Aanrader

Marlies, 21-8-2016

Wij verbleven in een klein houten chaletje bij het huis. Dat was compleet ingericht. Twee persoons bed en een stapelbed, wc, douche, airco, terrasje met meubilair. Heel dicht bij de Plitvice meren. (ga vroeg!) en inderdaad heerlijke barbecue in de avond verzorgd door de eigenaar. Lekker vlees of vis met friet en salade. Top adres!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

zeer goed

ingrid, 17-9-2015

dit pension ligt met meerdere pensions bij elkaar in een klein plaatsje waar niet veel te beleven is. Is echt geschikt voor verblijf als je naar de plitvice meren wilt gaan. 10 minuutjes rijden ervan af. Mooie ruime , moderne kamer. Zeer netjes verzorgd. Ontbijt is compleet en lekker. "s avonds kun je een BBQ krijgen wat ook erg lekker is. innen kun je in het grote hotel aan de doorgaande weg.
Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor House Tina bij:

Perfecte uitvalsbasis voor meren van Plitvice

Jeroen, 31-12-2013

House Tina is een fris en nieuw ogend pension. Het ligt rustig en ruim, met een groot speelveld en paardenweide naast het huis, maar toch op slechts enkele minuten van restaurants en winkels langs de doorgaande weg.

Onze kamer op de eerste verdieping is praktisch ingericht, met meubelen in Ikea-stijl en een laminaatvloer, en heeft een ruim balkon. Alleen de vitrage voor het badkamerraam is niet zo doordacht: je staat behoorlijk in het zicht, zo vlak boven de voordeur van het huis.

De ontbijtzaal is ruim en ziet er fraai uit. Het ontbijt zelf is goed, maar niet heel bijzonder: brood met kuipjes beleg en eieren die naar keuze worden bereid.

Iedereen komt hier natuurlijk om de meren van Plitvice te bezoeken en de eigenaar geeft een paar goede tips: vroeg op pad en zelf boodschappen meenemen van een winkel vlakbij House Tina, want de prijzen in het park zijn hoog. En afhankelijk van hoe lang we in het park willen blijven, wijst hij ons de beste route op een kaart.

Gereisd met partner in september 2013

Echt super!

Fam den Hartog, 6-9-2013

Pension House Tina vlak in de buurt van de Plitvicemeren was echt super, een hele mooie accommodatie wij zaten in een 5 persoonskamer, beneden sliepen wij en 3 eenpersoonsbedden stonden boven. In de morgen een heerlijk ontbijt.

Aardig en gastvrije mensen, je kan gewoon in Euro's betalen en in de avond heeft hij een mix grill gemaakt, Ze dekte de picknick tafels mooi op en je zat heerlijk in de tuin, wij hebben in heel Kroatië niet meer zo lekker en sfeervol gegeten als daar. En inderdaad het is jammer dat ze geen zwembad hebben, dat zou voor de kinderen leuk zijn. Maar wel een voetbalveld. Het was super en de plitvicemeren zijn ook echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Hartelijke mensen, niets is teveel

gerard_25, 13-8-2011

House Tina wordt door een bijzonder hartelijk echtpaar gedreven. Je kunt in het pension zelf, maar ook een een blokhut overnachten. Wij hadden een blokhut. Daar was alles wat je nodig had: airco, badkamer, zelfs satelliet TV.

Het ontbijt is inclusief en wordt in het pensioen gereserveerd. Niets is teveel: het is net een luxe hotel. Wilt u iets dat niet op het buffet staat? Dan wordt dat gewoon geregeld.

Barbeque verzorgt men ook. Hier lekker ongedwongen aanschuiven.

Ideaal om de Plitvice meren te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

Geweldig

Anoniem, 3-8-2011

Zeer gastvrij, verblijf voor 5 personen helemaal goed, schoon, en heerlijk ontbijt, prima ligging voor Plitvice Meren, alleen jammer dat er geen zwembad is voor de rest prima
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Helemaal goed

fam. W., 26-7-2011

enig nadeel is dat er geen zwembad is verder alles helemaal goed, Toppie !!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Aanrader!

Lisette, 2-3-2011

We kregen een super appartement, terwijl we een kamer geboekt hadden, goed ontbijt, vriendelijke mensen die je allerlei tips geven, goede lokatie (net buiten park), ook hond welkom, alles tip-top in orde met veel oog voor detail!
Gereisd met partner in februari 2011

fantastische mensen,

henk schepers, 15-11-2010

fantastische mensen, prijs kwaliteit uitstekend, ontbijt was super.

fam Schepers , Fam Middel

Gereisd met vrienden in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor House Tina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension House Tina in Rakovica (Plitvice Lakes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension House Tina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension House Tina scoort een 9.26 uit 10 op basis van 13 reviews.