Bed and Breakfast House Sara

Bed and Breakfast House Sara
House Sara
3,8

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast House Sara bij:

4 reviews over Bed and Breakfast House Sara in het Nederlands

fantastisch op weg geholpen.

Trea Besseling, 22-9-2016

Geweldig ontvangen door Jannie, die al 30 jaar gasten op weg helpt in de plitvice! Ze geeft alle tips die je nodig hebt en kunt alles vragen. Zonder haar hadden we de dagen anders ingericht en waren we slechter uitgekomen met de tijd.

Haar bovenverdieping is sober, maar je vindt er alles wat je nodig hebt. Echt hollands, spelletjes en boeken aanwezig.Privacy is er minder, open trap.

De prijs is fantastisch, vind je nergens meer. Zelf koken is ook een klein beetje mogelijk met een tweepitter. Alle keukenspullen zijn aanwezig. Ze weet de weg in het plitvicepark/gebied en dat helpt bij het maken van de keuzes welk pad je moet nemen. Je loopt ernaar toe, zo dichtbij. Het enige minpuntje vonden we de hond onder de tafel, niet echt fris bij het ontbijt. Want hij knort zo. Tijdens het ontbijt zou ik hem buiten doen. Terwijl ik wel een hondenliefhebber ben. Fietsen lukt niet goed, er lopen wilde honden die je achterna komen. Het is geen fietsgebied.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

vreselijk !!

ka, 21-8-2016

De ligging is prima, maar de kamers zijn waardeloos. Zeer gehorig, enorm vochtig, alles voelt "nattig"aan. De badkamer ziet er netjes uit uit maar er hangt een enorme urinelucht. Zowel de kamers als de badkamer zijn voor 3* zeer sober ingericht. De omgeving is voor max 2 dagen genoeg. Voor ons nooit meer !!!
Gereisd met partner in augustus 2016

nooit meer

k, 21-8-2016

De ligging is prima, maar de kamers zijn waardeloos. Zeer gehorig, enorm vochtig, alles voelt "nattig"aan. De badkamer ziet er netjes uit uit maar er hangt een enorme urine lucht. Zowel de kamers als de badkamer zijn vooe 3* zeer sober ingericht. De omgeving is voor max 2 dagen genoeg. Voor ons nooit meer !!!
Gereisd met partner in augustus 2016

ruime kamers, problemen met douche niet opgelost

DirkenTony, 20-9-2011

Onze kamer was zeer ruim, we hadden problemen met de douche (reuk). Dit hebben we gemeld, maar werd jammer genoeg niet opgelost.

Ontbijt wordt gegeven in een sfeervolle buitenhut. Koffie is oploskoffie.

Vriendelijke ontvangst. Geen airco op de kamers.

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast House Sara in Rakovica (Plitvice Lakes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast House Sara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast House Sara scoort een 3.84 uit 10 op basis van 4 reviews.