Lodge Sarova Salt Lick Game Lodge ****

9,3

15 reviews over Lodge Sarova Salt Lick Game Lodge in het Nederlands

Schitterende lodge.

AJ, 2-1-2017

De locatie van de lodge is schitterend. De hele dag (en nacht) komen er allerlei dieren naar de waterplaats. Vooral olifanten. 's Nachts ook leeuwen rondom de lodge gezien. Overdag: waterbokken, olifanten, zebra's, buffels en diverse vogels. De nacht game-drive had voor ons geen toegevoegde waarde, we zagen met name de dieren die we overdag ook al hadden gezien. En lunch moet je naar de andere lodge toe, maar dat is niet echt een probleem. Zou wel een plus zijn, als dat ook in deze lodge was, want je zit hier echt schitterend. Kamers zijn prima.
Gereisd met partner in september 2016

prachtig

Jan, 2-10-2012

Zeer mooie lodges in originele vorm. Zeer mooie kamers met prachtig uitzicht. Het wild wordt naar de site gelokt door water. De olifanten en buffels houden wel de gasten wakker met hun gebrul tijdens de nacht. Je moet er dus niet naartoe gaan voor een goede nachtrust.

Toch een aanrader voor enkele nachten.

Gereisd met partner in september 2012

Prachtige locatie, sprookjesachtige lodge

anita schavemaker, 17-4-2011

De lodge Sarova Salt Like Game Lodge in Voi is prachtig gelegen, midden in het natuurgebied. De wilde dieren "lopen" er letterlijk onder je slaapkamer door. Je kunt er ook heerlijk buitenzitten en genieten van de mooie natuur en dieren. Op weg er naar toe zagen we een groepje cheeta's. Onbeschrijflijk mooi.

Anita Schavemaker

Gereisd met partner in januari 2011

onbeschrijvelijk

Chantal, 29-3-2011

Hier zijn geen woorden voor, schitterende plek die je nooit meer van je leven zult vergeten.GEWELDIG !!!
    Gereisd met partner in maart 2011

Absolute topper, net een eftelinghotel

cyril en esther, 7-2-2011

Hotel op palen boven de savanne. De dieren lopen letterlijk onder je kamer door. De poel is savonds verlicht en biedt een mooi uitzicht op de olifanten, buffels en andere beesten die komen drinken. Vanuit de tunnel sta je ongeveer midden in de poel, ideaal voor foto's. Superrelaxte locatie, veel dieren, zeer goed en gevarieerd eten. Heerlijke plek om ook tussen de gamedrives tot rust te komen, 1 nacht is dan ook eigenlijk tekort.

Wildlife loopt letterlijk onder je hotel, wij hadden kuddes olifanten en 500 buffels snuivend onder ons slaapkamerraam. De kamers zijn ruim, goed verzorgd in een hele aparte ronde vorm.

Gereisd met partner in januari 2011

Ik ben er nog stil van........SUPER!!!!

Albert, 30-10-2010

Een super dag/nacht gehad in Salt lick.

Meerdere lodge's bezocht maar nergens zo dichtbij de dieren.

Hier zijn gewoon geen worden voor. GEWOON ALLES GOED.

Tip: vraag bij de receptie om the night game drive.

Gereisd met partner in oktober 2010

De BESTE safari lodge

Bjorn, 13-10-2010

Beste locatie om één nacht te slapen tussen de olifanten.

Prachtig gelegen in Tsavo East

Geboekt vanuit Bamburi Beach, 200,- safari East en West en deze lodge dus.

Tsavo East wel mooier park, meer rood zand ! prachtig.

Deze huisjes op palen met hangbruggen ertussen.

Kamer met uitzicht op alle soorten dieren.

Prachtige tunnel vanuit de lobby naar midden van het veld, sta letterlijk in de kont van de olifanten te kijken !

Aan de lobby een drinkplaats, olifanten drinken 3 m tegenover je.

Pluspunten :

- 300 olifanten op 1 plek, wat een dieren !

- Ligging en de omgeving

- Verlichting in de avond!

- Prachtig gebouw

- Fijne douche en bed met klamboe

- Drankjes niet duur, 2 euro voor 500 ml bier bijv.

- Tunnel naar middenveld

Min :

- Geen airco

- Duur, per nacht iets van 130,-

- Geen zwembad (of die nodig is, is 'n 2e)

- 10.00 u al uitchecken.

- Moet wel de kamer aan de goede zijde hebben.

Mooiste wat ik ooit gezien heb en we hebben al wat gezien, geloof me.

Gereisd met partner in oktober 2010

onbeschrijfelijk mooi !

m en m, 6-3-2010

Hebben hier een overnachting gehad tijdens onze safari.

Het is een geweldig gezicht als je aan komt rijden en al die kleine huisjes op palen ziet staan.

Goede ontvangst en een heerlijk ronde kamer met geweldig uitzicht, er speelden apen onder ons raam en er kwam een kudde olifanten aanlopen, zo dichtbij !

Heerlijk douche waar je al het stof en de hitte van je af kunt wassen.

Lekker gegeten, goed buffet en ontbijt.

Heerlijk geslapen met het geluid van de wildernis om je heen.

Ik ben hier ten huwelijk gevraagd dus voor ons is het een heel speciale plek.

Niet twijfelen maar gaan, je krijgt er geen spijt van !

Gereisd met partner in januari 2003

Mooier wordt het niet..

chris, 11-2-2010

Bijna onwerkelijk mooi! Jammer genoeg waren wij ook moe geworden van de gamedrive dus hebben vooral heerlijk geslapen in het superlekkere bed.

Veel dieren gezien maar alleen het landschap is de moeite al waard. Echte aanrader!

Gereisd met partner in januari 2010

Superlocatie!!

Roel/Jaco, 13-12-2009

Wij hebben tijdens een safari hier een overnachting gehad. Wat is dit een superlocatie!

Het zijn net vogelkooitjes op hoge palen! De kamer is dik in orde met alles (behalve een föhn) wat je nodig hebt. Eten in het restaurant is dik in orde.

Op de begane grond is een open veranda waar je de olifanten bijna kunt aanraken als ze komen drinken.

Je kan door een ondergrondse tunnel naar de drinkplaats lopen waar je dan heel dicht bij de dieren staat.

Gereisd met partner in november 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sarova Salt Lick Game Lodge bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Sarova Salt Lick Game Lodge in Voi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Sarova Salt Lick Game Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Sarova Salt Lick Game Lodge scoort een 9.33 uit 10 op basis van 15 reviews.