Beoordelingen Lodge Sarova Taita Hills

Sarova Taita Hills
3 beoordelingen
Beoordelingen Lodge Sarova Taita Hills
72493 NAIROBI, KENYA, Tsavo West Nationaal Park

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Sarova Taita Hills in Tsavo West Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Sarova Taita Hills zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Lodge Sarova Taita Hills scoort een 7,8 uit 10, op basis van 3 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Sarova Taita Hills in Tsavo West Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Sarova Taita Hills, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Lodge Sarova Taita Hills de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 10 vakantiefoto's van Lodge Sarova Taita Hills vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Kenia. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kenia. Vergelijk Lodge Sarova Taita Hills met andere accommodaties in Tsavo West Nationaal Park.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

3 beoordelingen over Sarova Taita Hills

3 beoordelingen
8,2
7,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juni 2013
"Hotel/Lodge"vertalen
Gerhard
9,0
9,0
8,0

21-06-2013 Mooi hotel met uitgebreid buffet met lekker en goed eten. De kamers zijn netjes ingericht. Het complex heeft meer weg van een hotel dan van een lodge.

met vrienden, Apr. 2012
"Goede lodge"vertalen
joke_vons
8,0

27-04-2012 Op de 1e dag van onze safari hier overnacht. Mooie kamers met goed uitzicht. Bij het ochtendgloren vanaf het balkon een koppeltje Dik Diks gezien. De tuin is erg mooi aangelegd.
Personeel is erg vriendelijk.
Op de terugweg van onze safari moesten we erg naar de wc, onze gids reed weer naar deze lodge. De beveiliging herkende ons zelfs nog en vroeg hoe de safari was geweest.
Kortom een goede plek om te zijn!

met partner, Juni 2010
"Lekker bijgekomen"vertalen
Charlotte
6,0
6,0

06-07-2010 Dit was het laatste hotel van de safari. Het hotel is wel ok. De kamers kunnen ermee door. De service is goed, wij hadden lekkage nadat we gedoucht hadden en kregen meteen een andere kamer. Het eten is goed en de drankjes waren niet duur. Het personeel is zeer vriendelijk.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?