Lodge Sarova Taita Hills

7,8

3 reviews over Lodge Sarova Taita Hills in het Nederlands

Hotel/Lodge

Gerhard, 21-6-2013

Mooi hotel met uitgebreid buffet met lekker en goed eten. De kamers zijn netjes ingericht. Het complex heeft meer weg van een hotel dan van een lodge.
Gereisd met partner in juni 2013

Goede lodge

joke_vons, 27-4-2012

Op de 1e dag van onze safari hier overnacht. Mooie kamers met goed uitzicht. Bij het ochtendgloren vanaf het balkon een koppeltje Dik Diks gezien. De tuin is erg mooi aangelegd.

Personeel is erg vriendelijk.

Op de terugweg van onze safari moesten we erg naar de wc, onze gids reed weer naar deze lodge. De beveiliging herkende ons zelfs nog en vroeg hoe de safari was geweest.

Kortom een goede plek om te zijn!

Gereisd met vrienden in april 2012

lekker bijgekomen

Charlotte, 6-7-2010

Dit was het laatste hotel van de safari. Het hotel is wel ok. De kamers kunnen ermee door. De service is goed, wij hadden lekkage nadat we gedoucht hadden en kregen meteen een andere kamer. Het eten is goed en de drankjes waren niet duur. Het personeel is zeer vriendelijk.
Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Sarova Taita Hills in Tsavo West Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Sarova Taita Hills zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Sarova Taita Hills scoort een 7.83 uit 10 op basis van 3 reviews.