Beoordelingen Tsavo West Nationaal Park

28 augustus 2014

Tsavo West Nationaal Park
27 beoordelingen
Beoordelingen Tsavo West Nationaal Park

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Tsavo West Nationaal Park. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Tsavo West Nationaal Park. Ben je zelf op vakantie geweest naar Tsavo West Nationaal Park? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Tsavo West Nationaal Park scoort een 9,0 uit 10, op basis van 27 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 2 Hotels, 1 Vakantiehuis, 1 Vakantiepark en 10 Lodges in Tsavo West Nationaal Park. Op Zoover vind je bovendien 310 vakantiefoto's van Tsavo West Nationaal Park. Je kunt 1 video van Tsavo West Nationaal Park bekijken. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Tsavo West Nationaal Park. Bekijk ook andere accommodaties in Kenia. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kenia.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

22 beoordelingen over Tsavo West Nationaal Park

27 beoordelingen
6,9
9,1
8,7
10,0
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Juli 2014
"Mooi park"vertalen
Corrie
10,0

06-08-2014 mooi park, het verveelt totaal niet! De dieren hebben alle vrijheid.

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Prachtig"vertalen
R_
9,0

26-10-2013 Alle beesten kunnen zien, behalve de neushoorn.
Geweldig!

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Onvergetelijk!"vertalen
Saskia
9,0

24-10-2013 Prachtig park, met groen, woestijn, lavastenen, en vele dieren, we hebben van de "big five" alleen de neushoorn niet gezien!
Het was geweldig!

De beste prijzen en lastminutes voor Tsavo West Nationaal Park bij:

met partner, Sept. 2013
"Geweldig park"vertalen
H
10,0

28-09-2013 Veel dieren te bewonderen, zoals olifanten, zebra's, buffels, leeuwen, stokstaartjes, civetkat, vele soorten antilopen en bokken.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Fantastische plek"vertalen
Angelina
9,0

04-10-2013 Op zoek naar wilde dieren. Ze gaan letterlijk op in hun omgeving.

met partner, Jan. 2013
"Prachtig groen"vertalen
P.Bakker
8,0

07-02-2013 zeer mooie omgeving, met prachtige vergezichten. Mzuma spring i ook een aanrader.

met een groep, Sept. 2012
"Korte Safari"vertalen
Jan
7,0
6,0

16-10-2012 Mzima Springs was 'n miskleun, op 'n krokodil na was er niets te zien.
Overige deel van de dag was idem als de vorige dagen, m.a.w. veel gereden doch niet wat men noemt 'n Safari echt meegemaakt.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Amazing"vertalen
Wesley
9,0

06-09-2012 Qua natuur misschien wel mooier dan de Masai Mara en Amboseli, en qua aanbod van dieren stelde het ook zeker niet teleur. Als onze eerste stop tijdens onze safari 'Best of Kenya' zagen we direct al 4 van de Big 5! Alleen voor de neushoorn moesten we wachten tot de laatste dag, bij Lake Nakuru. Daarnaast in Tsavo West natuurlijk zebras, antilopen, giraffes en veel vogels gezien. Voor mensen met maar 1 week tijd (of een vakantiebudget dat geen weeklange safari toestaat), die toch safari én strand willen, zou ik een 3 daagse safari naar Tsavo West zeker aanraden! De wegen zijn naar de standaard van Keniaanse Nationale Parken ook zeker niet slecht.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Ongetelijke safari door Tsavo West"vertalen
Jolanda
5,0
10,0

04-09-2012 Een prachtig stuk natuur met veel ruig landschap, bergen en wilde dieren. Als je naar Kenia gaat mag een bezoek aan Tsavo West niet ontbreken, een echte aanrader....overnachting in Ngulia Lodge is een aangename verassing, hotel/kamers liggen op een fantastische locatie. Deze safari gemaakt met gids. Voor het uitgaansleven moet je natuurlijk niet naar Tsavo West gaan, dat mag duidelijk zijn, vandaar ook mijn lage waardering, je komt hier voor de natuur en dieren.

met vrienden, Apr. 2012
"Geweldig"vertalen
joke_vons
9,0

21-04-2012 Heel veel wild en het landschap met de rode aarde levert aardig wat mooie foto's op.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?