8,9

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Voyager beach Resort*** bij :

60 reviews over Hotel Voyager beach Resort in het Nederlands

Leuke hotel...

Astrid, 8-8-2013

Het resort ziet er goed uit, mooie tuin en 3 zwembaden. (>erg schoon) Een klein strand met veel zeewier/kwallen/krabben en ... veel beachboys. Maar als je ze vriendelijk te woord staat zijn hun ook vriendelijk. Je kan er leuke souvenirs kopen, wel afdingen!

(wij waren er eind juli/begin augustus: veel regen en weinig zon!)

Wij hadden een basis kamer, en dat is echt basis. Bed was vrij hard. Verder alles wel oké. Het is immers alleen om te slapen.

Het eten was goed, kleine hoeveelheden, goed warm en smaakte vaak goed. Soms een misstap maar over het algemeen lekker gegeten.

Entertainment is goed, elke avond een show of een bandje.

Personeel is erg vriendelijk en wil je het liefs helpen met alles.

Safari geboekt bij Polmans, firma die dagelijks in het hotel langs komt, we waren +/ 315euro kwijt voor 2 dagen safari. (Tsavo East & Taita Hils)

Veel dieren gezien, aardige chauffeur en super mooie lodge.

Gereisd met partner in juli 2013

tembo safari eindigt in voyagerbeach

Hubrecht, 15-3-2012

Voyager beach hotel, eten echt super uitgebreid, kamers beetje klein maar wel proper.
Gereisd met partner in februari 2012

Mooi resort op een mooie plek

Frank, 19-9-2011

Alles netjes en verzorgd! Lekker eten en drinken, all inclusive...

we zijn hier twee dagen geweest alvorens op safari te gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2010

?

Zo mooi

VdHeide, 29-8-2011

echt waar geweldig hotel

de mensen zijn daar zo aardig.

je kunt onderaan bij het strand makkelijk een safari boeken bij

john&daniël.

neem vooral sokken en pennen mee dat hebben ze daar nodig.

het animatie team was ook geweldig zeker voor de kinderen

het eten was ook heerlijk, en savonds is een show of een bandje.

zeker een aanrader zou er zo weer heen gaan

Gereisd familie in augustus 2011

Verbaasd over de hoge waarderingen.

camnad, 6-8-2011

Met gezin 2 weken geweest na geweldige Best of Kenia safari( Zie andere recensie) 2 dochters van 17 en 13 jaar. Voor Kenia een goed hotel maar in zijn totaliteit geen 4 sterren waard zoals in TO brochure staat. Ligging van kamer ; Superior was goed ( 5303/04) maar klein en redelijk outdated. Laatste dag basiskamer gezien voor laat vertrek en die zijn echt klein en oud. Complex mooi aan zee met 3 zwembaden(zeer schoon) grote tuin en groot restaurant. Vis restaurant ( tegen betaling) en Italiaans restaurant ( simpel en saai) helaas geen onderbreking van Buffet restaurant. Eten redelijk maar voor 14 dagen te lang. Brood en salade zeer sober, geen verse jus, vlees echt taai en vet. Variatie lijkt aanwezig door dagelijks ander thema maar is voor 80% hetzelfde. Animatie team voor oudere kids redelijk maar iedere dag hetzelfde met, volleybal, waterpolo en voetbal. Prima duikschool en zeer goed oa. door refreshment wat men toepast. Strand voor hotel zeer smal en vol met verkopers.
Gereisd familie in juli 2011

Een heerlijk hotel op de goede plaats

Nel en Johan, 27-3-2011

Hotel is echt prima ligt direct aan het strand zonder een muur eromheen het eten is heel goed verzorgd kleine bakken die goed aangevuld worden, personeel heel vriendelijk, de kamers zijn klein maar keurig netjes, Tip: boek je safari gewoon op het strand bv bij Daniel van big 7 kitheka safaris hij heeft een certificaat van het bureau van tourisme dus is legaal bezig, hebben wij ook gedaan en het was geweldig. Wij gaan zeker een keer terug en dan ook naar dit hotel!
Gereisd met vrienden in maart 2011

Een aanrader !

Nel Johan Atie en Gerard, 27-3-2011

Prima hotel, personeel erg vriendelijk, iedere avond is er wat te doen want het terrein afgaan wordt afgeraden. Het eten was heerlijk in kleine bakken en op tijd weer bijgevuld, safari geboekt op het strand bij Daniel alles erg goed geregeld veel van deze jongens hebben een certificaat van het bureau van tourisme dus zijn te vertrouwen!! wel afdingen.

tip: neem herensokken mee zijn de Kenianen gek op en bij alles wat je koopt stevig onderhandelen over de prijs.

Gereisd met vrienden in maart 2011

Top resort!

Tijgertje, 22-2-2011

Zijn hier enkele dagen voor en na onze 7-daagse safari geweest en alles was top verzorgd. Op zich zijn wij geen fan van all inclusive, maar in dit resort is alles prima geregeld.

Leuk animatieteam, geweldige medewerkers, geen moeite is hen teveel, kortom

toppie!!!

Gereisd familie in februari 2011

echt voor herhaling

petra, 31-1-2011

Het zijn vriendelijke mensen in het resort en het is allemaal goed voor elkaar
Gereisd met partner in januari 2011

Fantastische vakantie in Voyager Beach!

Ineke Tuijn, 12-10-2010

Voor de 2e keer dit hotel bezocht en het weer erg naar onze zin gehad. Ontzettend

lieve mensen, alles is heel goed verzorgd, heerlijk eten leuk animatieteam en

schone kamer, niet superluxe maar voldoende. De tuin en zwembaden zijn heel

mooi, alles wordt heel goed onderhouden. Wij hebben een 7 daagse safari gedaan

die we via internet geboekt hadden bij Edward Kaingu, dit is echt een aanrader,

heel betrouwbaar, alles was perfect geregeld,veel gezien mede door zijn scherpe

ogen, in mooie lodges geslapen. Helemaal top!

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Voyager beach Resort in Nyali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Voyager beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Voyager beach Resort scoort een 8.94 uit 10 op basis van 62 reviews.