Beoordelingen Hotel Voyager beach Resort***

Voyager beach Resort***
61 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Voyager beach Resort***
P.O BOX 34117, 80100, Nyali

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Voyager beach Resort*** in Nyali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Voyager beach Resort*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Voyager beach Resort scoort een 8,8 uit 10, op basis van 61 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Voyager beach Resort*** in Nyali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Voyager beach Resort***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Voyager beach Resort*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 26 vakantiefoto's van Hotel Voyager beach Resort*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Voyager beach Resort*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Kenia. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kenia. Vergelijk Hotel Voyager beach Resort*** met andere accommodaties in Nyali.
Even geduld a.u.b.

9,2
8,7
7,8
8,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2013
"Leuke hotel..."vertalen
Astrid
8,0

8-8-2013 Het resort ziet er goed uit, mooie tuin en 3 zwembaden. (>erg schoon) Een klein strand met veel zeewier/kwallen/krabben en ... veel beachboys. Maar als je ze vriendelijk te woord staat zijn hun ook vriendelijk. Je kan er leuke souvenirs kopen, wel afdingen!
(wij waren er eind juli/begin augustus: veel regen en weinig zon!)
Wij hadden een basis kamer, en dat is echt basis. Bed was vrij hard. Verder alles wel oké. Het is immers alleen om te slapen.
Het eten was goed, kleine hoeveelheden, goed warm en smaakte vaak goed. Soms een misstap maar over het algemeen lekker gegeten.
Entertainment is goed, elke avond een show of een bandje.
Personeel is erg vriendelijk en wil je het liefs helpen met alles.
Safari geboekt bij Polmans, firma die dagelijks in het hotel langs komt, we waren +/ 315euro kwijt voor 2 dagen safari. (Tsavo East & Taita Hils)
Veel dieren gezien, aardige chauffeur en super mooie lodge.

met oudere kinderen, Aug. 2011
"Zo mooi"vertalen
VdHeide
10,0
10,0

29-8-2011 echt waar geweldig hotel
de mensen zijn daar zo aardig.
je kunt onderaan bij het strand makkelijk een safari boeken bij
john&daniël.
neem vooral sokken en pennen mee dat hebben ze daar nodig.
het animatie team was ook geweldig zeker voor de kinderen
het eten was ook heerlijk, en savonds is een show of een bandje.
zeker een aanrader zou er zo weer heen gaan

met oudere kinderen, Juli 2011
"Verbaasd over de hoge waarderingen."vertalen
camnad
6,0

6-8-2011 Met gezin 2 weken geweest na geweldige Best of Kenia safari( Zie andere recensie) 2 dochters van 17 en 13 jaar. Voor Kenia een goed hotel maar in zijn totaliteit geen 4 sterren waard zoals in TO brochure staat. Ligging van kamer ; Superior was goed ( 5303/04) maar klein en redelijk outdated. Laatste dag basiskamer gezien voor laat vertrek en die zijn echt klein en oud. Complex mooi aan zee met 3 zwembaden(zeer schoon) grote tuin en groot restaurant. Vis restaurant ( tegen betaling) en Italiaans restaurant ( simpel en saai) helaas geen onderbreking van Buffet restaurant. Eten redelijk maar voor 14 dagen te lang. Brood en salade zeer sober, geen verse jus, vlees echt taai en vet. Variatie lijkt aanwezig door dagelijks ander thema maar is voor 80% hetzelfde. Animatie team voor oudere kids redelijk maar iedere dag hetzelfde met, volleybal, waterpolo en voetbal. Prima duikschool en zeer goed oa. door refreshment wat men toepast. Strand voor hotel zeer smal en vol met verkopers.

met vrienden, Mrt. 2011
"Een aanrader !"vertalen
Nel Johan Atie en G...
7,0

27-3-2011 Prima hotel, personeel erg vriendelijk, iedere avond is er wat te doen want het terrein afgaan wordt afgeraden. Het eten was heerlijk in kleine bakken en op tijd weer bijgevuld, safari geboekt op het strand bij Daniel alles erg goed geregeld veel van deze jongens hebben een certificaat van het bureau van tourisme dus zijn te vertrouwen!! wel afdingen.
tip: neem herensokken mee zijn de Kenianen gek op en bij alles wat je koopt stevig onderhandelen over de prijs.

met vrienden, Mrt. 2011
"Een heerlijk hotel op de goede plaats"vertalen
Nel en Johan
8,0

27-3-2011 Hotel is echt prima ligt direct aan het strand zonder een muur eromheen het eten is heel goed verzorgd kleine bakken die goed aangevuld worden, personeel heel vriendelijk, de kamers zijn klein maar keurig netjes, Tip: boek je safari gewoon op het strand bv bij Daniel van big 7 kitheka safaris hij heeft een certificaat van het bureau van tourisme dus is legaal bezig, hebben wij ook gedaan en het was geweldig. Wij gaan zeker een keer terug en dan ook naar dit hotel!

met oudere kinderen, Feb. 2011
"Top resort!"vertalen
Tijgertje
8,0

22-2-2011 Zijn hier enkele dagen voor en na onze 7-daagse safari geweest en alles was top verzorgd. Op zich zijn wij geen fan van all inclusive, maar in dit resort is alles prima geregeld.
Leuk animatieteam, geweldige medewerkers, geen moeite is hen teveel, kortom
toppie!!!

met partner, Sept. 2010
"Fantastische vakantie in Voyager Beach!"vertalen
Ineke Tuijn
9,0

12-10-2010 Voor de 2e keer dit hotel bezocht en het weer erg naar onze zin gehad. Ontzettend
lieve mensen, alles is heel goed verzorgd, heerlijk eten leuk animatieteam en
schone kamer, niet superluxe maar voldoende. De tuin en zwembaden zijn heel
mooi, alles wordt heel goed onderhouden. Wij hebben een 7 daagse safari gedaan
die we via internet geboekt hadden bij Edward Kaingu, dit is echt een aanrader,
heel betrouwbaar, alles was perfect geregeld,veel gezien mede door zijn scherpe
ogen, in mooie lodges geslapen. Helemaal top!

met jonge kinderen, Aug. 2010
"Prachtig Kenia"vertalen
Claudia Brunink
9,0

20-9-2010 Wij zijn net terug van 16 dagen Voyager Beach. Goed hotel, goed eten, en hele vriendelijk mensen. Mooi resort met 3 zwembaden. Veel apen op het park dus dat is wel leuk. Safari boeken gewoon op het strand, scheelt de helft met de reisorganisatie. Wij zijn 2 keer in een prive busje op safari geweest, was perfect!! De promo room is een beetje klein, maar je slaapt er toch alleen maar.
Duiken is ook goed geregeld bij Voyager. Absoluut een aanrader wij gaan zeker weer.

met partner
"Mooi hotel!"vertalen
Gert van Oevelen
7,0

16-7-2010 Mooi hotel en lekker eten.
Wij hadden een superior room met koelkast en tv. Let wle kamers zijn vrij eenvoudig en iets verouderd. Verwacht geen super deluxe maar een goede middenklasse.
Je kan van hieruit naar een supermarkt en naar het haller park te voet. zeker doen!

met partner, Juli 2010
"Mooie vakantie"vertalen
Anneke en Arjan
8,0

11-8-2010 Mooi resort, kamers inderdaad verouderd maar netjes schoon,eten heel goed, resort zeer schoon, overwegend engelsen, weinig tot geen nederlanders, 3 prachtige zwembaden, voor elke doelgroep, beetje ergelijk, de poolattendant die rondloopt bij de zwembaden en je achterna rent om je matje klaar te leggen en het liefst ook nog je handdoek en vervolgens kijkt of je iets in je hand hebt, hier wordt je echt moe van, kun je beter wat geld geven aan de vegers die de hele dag druk zijn. Safari moet je echt doen als je hier bent, best wel duur maar je krijgt waar voor je geld, wij waren ongeveer 300 euro pp kwijt voor 2 dagen. Tijdens vlucht krijg je te maken met een tussenlanding in egypte om te tanken, service aan boord is ver onder de maat, 1 maaltijd na 6 uur vliegen, wij zullen in dit geval niet meer kiezen voor deze maatschappij.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?