8,3

3 reviews over Hostel Upperhill Campsite in het Nederlands

Gezellig hostel met huiskamergeval

Hilde, 3-10-2011

Ondanks dat ik de meeste afzonderlijke punten een 7 heb gegeven, vind ik dit hostel in zijn totaliteit toch een 8 waard omdat ik het een erg gezellige sfeervolle plek vind waar ik me thuis voelde. Het eten is nogal simpel (hamburgers en dergelijke) maar past prima bij een hostel. Het hostel is een beetje chaotisch af en toe, daar moet je van houden. Maar ik vond het een fijne uitvalsbasis voor een verblijf in Kenia. Aan het begin en eind van een 3weekse vakantie in Kenia hebben we enkele nachten in dit hostel verbleven. In de omgeving van het hostel is overigens weinig te beleven, maar Nairobi is voor de meeste mensen ook niet het doel van een reis naar Kenia.
Gereisd met partner in januari 2009

Prima guesthouse

kees, 18-10-2009

Tijdens onze reis door Oostelijk Afrika hebben we een nacht gekampeert op de Upperhill Campsite. Een relaxte lokatie midden in het drukke Nairobi.

Prima guesthouse en kamperen in de tuin. Ook heeft men een aantal kamers. Het eten is er prima, en de bar in een garage, is erg gezellig en wordt dan ook druk bezocht. Het guesthouse is populair bij backpackers en actieve kampeerders. Neem om de stad te bezoeken altijd een taxi.

Gereisd met vrienden in september 2006

Prima guesthouse voor backpackers

Bruno, 13-2-2009

Tijdens onze reis door Kenia hebben we Upperhill Campsite gebruikt als uitvalsbasis. We zijn er drie keer teruggekomen. Het is een prima guesthouse met mogelijkheden tot kamperen en het heeft een aantal kamers, waarvan 1 met eigen douche en toilet. Het eten is prima en betaalbaar. Het guesthouse is populair bij backpackers, er komen met name veel Scandinaviers. In de omgeving is weinig te beleven, zomaar rondlopen in Nairobi is ook niet echt relaxed. Maar upperhill is een goeie accommodatie als je net geland bent.
Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Upperhill Campsite in Nairobi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Upperhill Campsite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Upperhill Campsite scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.