Beoordelingen Hotel Safari Park Hotel*****

Safari Park Hotel*****
21 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Safari Park Hotel*****
P.O.BOX 45038, 00100, Nairobi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Safari Park Hotel***** in Nairobi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Safari Park Hotel***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Safari Park Hotel scoort een 8,6 uit 10, op basis van 21 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Safari Park Hotel***** in Nairobi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Safari Park Hotel*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Safari Park Hotel***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 40 vakantiefoto's van Hotel Safari Park Hotel***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Kenia. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kenia. Vergelijk Hotel Safari Park Hotel***** met andere accommodaties in Nairobi.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

20 beoordelingen over Safari Park Hotel*****

21 beoordelingen
8,1
8,3
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Okt. 2012
"Super mooi hotel, zeer vriendelijk personeel."vertalen
Fam. Lips
9,0

23-10-2012 Het mooiste hotel van onze reis door Kenia. We voelden ons in een paradijs, zeker voor een land als Kenia. De tuin is prachtig, luxe kamer met t.v. en ligbad. Alles heel erg schoon. We boekten een kamer voor 3 personen en kregen eerst een kamer voor 2 personen. Ik ging naar de receptie en meteen 1000 excussen en een nieuwe kamer met extra bed en klamboe, dragers liepen gelijk mee voor de bagage. Heb er maar 1 nacht doorgebracht, maar had er wel 10 willen blijven.

Met oudere kinderen, Aug. 2012
"Heerlijke luxe tijdens een safari!"vertalen
Wesley
10,0

06-09-2012 Na 3 nachten in hotels en lodges die hooguit 3.5 ster zouden krijgen, is het prachtig aangelegde Safari Park Hotel met zijn prachtige, ruime kamers, grote bedden (3x 140 cm breed voor 3 personen of 2 bij 2 meter voor 2 personen), enorme balkons, internet op de kamer (tegen betaling van 20€ per etmaal voor 1 apparaat dus wel erg duur) en een flatscreen tv echt een verademing. Helaas werd er wel iets aan de ervaring afgedaan toen de tv slechter beeld bleek te hebben dan een beeldbuis uit de jaren '90, en de elektriciteit in onze kamer (als enige van ons reisgezelschap) bij terugkomst van het avondeten gedeeltelijk uitviel (minifridge begon te ontdooien, helft van de lampen en tv deden het niet meer) en het personeel hierbij ook niet behulpzaam was (2 telefoontjes naar de receptie en 2 x onverstaanbaar 'Engels'). Zeer ruim park met diverse restaurants, alles is mooi, het beste ontbijt van de reis, maar ook hier slechte verlichting en daardoor 'onveilig' voor bejaarden.

Met partner, 2011
"Oase in Nairobi"vertalen
Jan-Peter Noordhof
9,0

28-10-2011 Gewoon een uitstekend hotel. Uitstekende service, zeer vriendelijk personeel. veel voorzieningen, prachtige tuinen. Een oase in Nairobi.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Safari Park Hotel***** bij...

Met vrienden, Sept. 2011
"Prachtig hotel"vertalen
plataan
8,0

15-02-2012 het hotel is een prachtig l. Je waant je niet in het drukke Nairobi maar in een natuur park.Het heeft een goed verzorgde tuin met mooie zwembaden
Mooie hotelkamers . goede verzorging
De barbecue met diverse soorten vlees ( kameel ,geit , krokodil) maar ook gewone vleessoorten en de show die daarna opgevoerd werd was grandioos.
Helaas maar 1 dag gebleven . Had hier zo een week kunnen vertoeven. hadden ook meerdere restaurants.

Met partner, Nov. 2010
"Groene oase in een vieze stad"vertalen
Koos
8,0

13-11-2010 2 dagen overnacht in Safari Park Hotel, perfecte plek in een vieze ,vuile stad. je komt hier tot rust, mooie ruime kamers, vriendelijke en behulpzaam personeel, ruime keuze in restaurants, we kwamen laat aan en het main restaurant is gewoon 24 uur open perfect. ook de andere restaurants zijn top, ook perfect ontbijt buffet en het africa restaurant is zeker een aanrader, veel wild gegeten. \
Doordat de stad een bouwput is door het aanleg van wegen( wat ze zeggen dat nog wel 10 jaar zal duren) ligt het op bijna 2 uur rijden van de het vliegveld en het maken van excursies uit het hotel is ook een ramp door de vele verkeersopstoppingen, wat jammer is voor zo,n mooie plek in Nairobi

Met partner, Sept. 2010
"Schitterend hotel in drukke stad"vertalen
yvon.br
10,0

09-10-2010 Omringd door veel groen en een goed onderhouden tuin merk je hier niets van de drukte van de stad. Mooi zwembad en een zeer grote kamer.
De barbecue met verschillende soorten vlees en de show die daarna opgevoerd werd was grandioos.
Helaas maar 1 dag gebleven

Met jonge kinderen, Aug. 2010
"Super hotel in een nare stad"vertalen
laurens
9,0

31-08-2010 tijdens onze safari hier een nacht verbleven. goede ontvangst, mooie kamers, een prima hotel voor een paar nachtjes. Gegeten in een prachtige sfeer met barbeque en dans met muziek

Met vrienden, Mrt. 2010
"Prachtig hotel"vertalen
Knops T.
9,0

07-08-2010 Ik ben er voor vijf dagen geweest. Ging op safari. Het is een zeer mooi hotel met een zeer mooie tuin en zwembad. Het eten is er lekker en de bediening is goed. Verder zijn de kamers om van te genieten. Op hetogenblik dat ik er was waren er wel zeer weinig gasten in het hotel aanwezig.
Ik ga in november misschien al terug.

"Zeer mooi en goed onderhouden"vertalen
benny
9,0

08-01-2010 verbleven in dit htl tussen 27/12 en 6 januari 2010.
Eerste indruk : zeer mooi en zeer goed onderhouden. Zeer vriendelijk personeel. Gegete bij de Italiaan , bij de Chinees en Internatioaal. Degelijk. Iets goedkoper dan in België. Ontbijt buitengewoon, een 5 * waardig. Hier kom ik zeker terug

Met een groep
"Prima hotel"vertalen
Claire
6,0
8,0

10-12-2008 De kamers waren erg mooi. Grote bedden met klamboes en prima badkamer met bad.
Hotel is erg groot opgezet. Inclusief grote tuin, veel zwembaden en restaurants/bars. Waardoor je soms moet zoeken waar je moet zijn. Bij het eten kun je allerlei soorten vlees proberen. Ook wordt er een show opgevoerd.
Nadeel van dit hotel is dat het naast een weg ligt. Ipv geluidsoverlast, heb je hier uitlaatgas overlast. En na een paar dagen safari ruikt dat niet zo lekker.
Voor 1 nacht is het een prima hotel.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?