Beoordelingen Hotel Travellers Beach****

8,9
Het weer

32  °C

24 november 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
21 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Travellers Beach****
Bamburi Beach, 80100, Mombasa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travellers Beach**** in Mombasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travellers Beach**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Travellers Beach scoort een 8,7 uit 10, op basis van 21 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travellers Beach**** in Mombasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travellers Beach****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Travellers Beach**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 11 vakantiefoto's van Hotel Travellers Beach**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Kenia. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kenia. Vergelijk Hotel Travellers Beach**** met andere accommodaties in Mombasa.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

20 beoordelingen over Travellers Beach****

21 beoordelingen
8,4
8,1
7,9
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Nov. 2010
"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
Lineke Osinga
4,0
7,0

16-11-2010 Wegens een geannuleerde vlucht verbleven we een halve dag en een halve nacht in dit hotel.
Wij hebben dit hotel niet positief ervaren.
De service was slecht.
Het buffet was goed.
Bij het uitchecken ondervonden we midden in de nacht ten onrechte oponthoud en bedreiging vanwege een rekening van niet genuttigde drankjes.Dit gaf veel irritatie.
De ligging en het zwembad waren goed.

"Heerlijk hotel met leuke mensen"vertalen
Eva
6,0

20-01-2010 Wij waren daar van 13 dec. 2009 tot net voor de kerstvakantie. Leuk hotel,vriendelijke mensen en lekker eten. Het werd naar het einde toe wel wat drukker met de kerstvakantie (meer mensen met kinderen en grote families)maar niet storend, of zo. Een heel fijne vakantie, zeker een aanrader...

Met oudere kinderen, Juli 2009
"Superrrrr!"vertalen
Caroline Ligthart
9,0

26-02-2010 Ook wijwaren hier in juli met ons hele gezin. Hebben hiervandaan een safari geboekt bij één van de ´beachboys.Prima geregeld. Het hotel was super en zou de volgende keer weer hierheen gaan. Prima bediening, erg vriendelijke mensen, gewoon in één woord super!

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Travellers Beach**** bij:

Alleenreizend, Okt. 2008
"Zou er 365 dagen per jaar willen zijn"vertalen
b de boer
10,0

17-10-2008 bijzonder aardig personeel en uiterst goedvertoeven.

Met vrienden
wendie
9,0

10-07-2008 Een geweldig gezellig verzorgt hotel met goed en vriendelijk personeel! prachtige schone zwembaden. 2 dagen safari tsavo-east gedaan, geboekt op het strand. EEN AANRADER! het eten is heerlijk, afwisseling en er is een indisch en italiaans restaurant!
De shows s'avonds zijn erg leuk!leuke winkeltjes. Genoten van een prachtige vakantie van 2 weken hier!!!

Met partner, Juli 2008
"Gewoon goed"vertalen
janneke
7,0

08-08-2008 we gaan indien mogelijk zeker weer terug.
Voor een heerlijke en goede massage ga naar Jennefer.
Zij werkt naast het Bamburo beach hotel.wij zijn er om de dag geweest en het deed ons reuze goed.
Safi Tsavo East voi lodge prachtig.

Familie
Loes Wissink
9,0

11-01-2008 Wij zaten met de kerst en met oud en nieuw in dit hotel. Van de kerst krijg je weinig mee maar met oud en nieuw was er groot feest, met heel veel lekker eten en een leuke show. De sfeer was een beetje raar ivm de rellen die aan de gang waren en het is een beetje raar om te feesten tewijl er even verder op met scherp wordt geschoten. Al het personeel deed vreselijk hun best om er toch nog wat van te maken.
Wij zijn naar de Masai Mara geweest en dat blijft in mijn ogen het mooiste park van Kenia.

Alleenreizend, Nov. 2007
Tineke Nijman
10,0

29-11-2007 Een perfecte accommodatie op een ding na: te veel muziekgeweld. Enkele uren per dag/avond was er in het hele complex geen rustig plekje te vinden, zeker als de kamer in de buurt van het avondprogramma ligt. Kamers, eten, hygiene, bediening, omgeving: allemaal super, maar het hotel is z'n Afrikaanse identiteit kwijt. Te veel 'westerse' muziek, te veel disco, maar als je daarvan houdt: GAAN.

Met vrienden
Mick
3,0
8,0

11-10-2007 Het eten was niet te eten. Paar dagen aangekeken. werd niet meer daar gegeten. Goed eten kan bij Il Covo stukje verder op het strand.

Familie
Carlos Kim en Gina
10,0

02-08-2007 Wij zijn na safari naar hotel le soleil gegaan. daar aangekomen...ow ow ow. volgende dag omgeboekt naar travelers hotel. JA!!! Nu begon onze vakantie pas echt! Het is een mooi hotel,de keuken verrukkelijk,alles goed onderhouden en toppie personeel!!!! al met al...GEWELDIG HOTEL!!!!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?