Hotel Shanzu Paradise ****

Shanzu Paradise
7,7

6 reviews over Hotel Shanzu Paradise in het Nederlands

L Berger, 24-3-2008

Prachtig park, al wat ouder. Bediening niet al te vriendelijk. Maaltijden niet bijzonder. Met gourmetpas de mogelijkheid om in andere hotels a-la carte te eten was wel uitstekend.

Klein strand.

Gereisd met partner in mei 2007

Marry van Geffen, 17-3-2008

Onze twee weken in dit vakantieoord waren geweldig het hotel ligt gelijk aan het strand waar je veel lokale bevolking tegenkomt deze mensen zijn zo vriendelijk en natuurlijk willen ze je wat verkopen dat is hun werk maar wij hebben nog steeds contact per sms en briefwisseling. Zij hebben mijn vakantie tot iets moois gemaakt en ik zal ze nooit vergeten.

Ze hebben ons heel veel laten zien en we hebben diverse excursies met ze gedaan wat in het hotel trouwens een stuk duurder was.

Het hotel was ook heel mooi het personeel ook allemaal heel vriendelijk en behulpzaam.

De man die elke dag onze kamer schoonmaakte dee dat zo netjes met een glimlach op zijn gezicht

en als je dan nagaat dat zo n iemand dit voor 40 euro per maand doet ga je toch wel even nadenken.

Ja Afrika en zijn bevolking hebben mijn hart veroverd en ik zal er zeker een keer naar terug gaan ook om de mensen op te zoeken met wie ik contact heb.

Mijn advies als je naar Afrika gaat sluit contact met de lokale bevolking.

Gereisd met partner in juni 2007

Benno, 21-8-2007

Hotel is een onderdeel van de African Safari Club, wij zijn 2 weken in Shanzu Beach geweest. Alles is erop gericht om de vakantieganger zoveel mogelijk euro's te laten uitgeven aan de ASC. De kamers, toiletten en doucheruimten zijn simpel en ouderwets. Een renovatie is wenselijk. Er is geen koelkast en tv op de kamer. Het is absoluut geen 4 sterren waard! De aangelegde groene tuinen zijn schitterend. De zwembaden worden elke dag met de hand schoongemaakt. Elke dag zijn er aapjes in de tuin. We hebben een 3-daagse safari gedaan via plaatselijke touroperator, naar Amboseli en Tsavo-East. De boottocht naar Wasini Island ook geboekt, dolfijnen gezien en gesnorkeld! De safaris en excursies aangeboden in het hotel zijn duurder. Souvenirs etc. zijn op het strand in het dorp(buiten de slagboom) veel goedkoper. De ASC is erg gericht op duitsers.
Gereisd familie in augustus 2007

Irene, 20-7-2007

Een leuk hotel. Simpele kamers. Redelijk goedebedden. Maar de prachtige natuur in de omgeving van het hotel maakt het iedere dag weer de moeite waard. Het ligt direct aan een koraal rif en natuurreservaat. Loslopende apen bij het hotel zijn leuk om te zien. Niet voeren alleen maar naar kijken.

Eten is afwisselend ondanks all inclusive. Gourmet pass aan te raden.

Zwembad water twijfelachtig gezien de schoonmaak technieken. Douchen na het zwemmen aan te bevelen. Erg vriendelijk personeel en service gericht. Een fooi wordt op prijs gesteld gezien het lage inkomen van de mensen daar.

Vakantie combineren met excursies buiten het resort voor de afwisseling. Wij hebben Massai Mara safari gedaan. Een geweldige ervaring. Prachtig die natuur.

We gaan zeker nog een keer terug.

Wintertijd in juni juli. Heerlijk klimaat, alles staat in bloei. Af en toe een tropische regelbui.

Gereisd met partner in juli 2007

Bas de groot, 20-2-2007

Mooi hotel, prachtige locatie Excellente service en heerlijk klimaat!
Gereisd anders in februari 2007

Y.Raaymakers, 26-1-2007

Heerlijk rustig, niet te luxe, maar precies goed.Tuurlijk complete zit/slaapkamer met zelfs een keuken, dus zelf koken kan ook nog!Lekker zwembad erbij.
Gereisd met partner in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shanzu Paradise in Mombasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shanzu Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Shanzu Paradise scoort een 7.67 uit 10 op basis van 6 reviews.