Lodge Severin Sea Lodge ****

Severin Sea Lodge
8,7

6 tips over Severin Sea Lodge

angelina van der Laan, 4-10-2013
In de omgeving is genoeg te doen. Het hotel ligt aan een heel mooi rif waar het zeker snorkelen waard is. ook kan je een bezoek brengen aan Haller park. Haller park is een soort dierentuin. Mombasa is tevens een goede uitvalsbasis voor safaris in het Tsavo national park
nathalie, 26-9-2013
In de omgeving heerlijke restaurantjes om te lunchen of om te dineren!
Henk Linstra, 13-9-2013
Men is erg behulpzaam in het hotel, mocht een matras te hard liggen, of een hotelkamer niet bevallen, je kunt zo wisselen, je moet het allen wel even melden.

Line-Inouk, 7-8-2013
Vervoer is prima te regelen en af te dingen! Ik ging graag met een tuktuk, goedkoper en leuke ervaring ook al word het niet aangeraden maar er helemaal niks mis mee! Wij hebben ook nog gesnorkeld, veel beachboys bieden dat aan op het strand maar wij zijn gewoon met hotel gegaan omdat het goedkoper was!
Jan, 27-7-2013
Breng een bezoek aan Mombassa of Mombassa by night met de sound and light show in het (Portugese) Fort Jezus, deze gaat over de geschiedenis van dit fort, erna diner bij kaarslicht op de binnenplaats. Dit kan men bij je touroperator boeken, indrukwekkend. Ook een bezoek aan de Bombolulu Workshop is een aanrader, hier vinden mensen met een beperking een zinvolle werkplek, zeer de moeite waard.
Laur Gielissen, 15-10-2011

Geboekt bij beach-boy Kevin Ndokolani. Met vliegtuig van Mombasa nr MasaiMara conservacy, David Livingstone Lodge, aan Marariver. Totaal 5 drives gemaakt in 3 dgn, spotter Malika. Ontelbare dieren en vogels gezien. Bijzonder:

- 2 female-lions met 6 jonkies.

- luipaard; hij ligt vlak bij een beekje z’n maaltijd te verteren.

- giraffen-jong gedood door luipaard. Moeder-giraffe heeft de luipaard boom ingejaagd. Hyena's vallen aan !!!

- twee male-lions (papa’s van kids die we eerder zagen).