8,9

Uitstekend

7 reviews over Hotel Serena Beach in het Nederlands

Beste van mombasa

Ad Broeken, 1-5-2016

Dit hotel uit de Serena groep is n absolute aanrader. Prijs kealiteit is eg goed. Uniek gelegen aan de oceaan. Bewaking o strand en in de grote zeer mooie tuin. Vanuit t hotel kun je veel ondernemen safari boottochten. Bezoek aan mombasa
Gereisd met partner in maart 2014

Prachtig strand resort

Daniel, 11-12-2010

Het is niet voor niets een hotel dat is opgenomen in de smaal luxury hotels in the world. Servic eecht geweldig, eten in overvloed een een ligging aan het strand die gewoonweg fantastisch is. Kamers zijn aan de wat kleine kant maar daar ben je toch niet zo heel veel dus echt belangrijk vonden wij het niet. Het eten was overdadig maar als je vroeg of je kon afwijken van het menu en iets simpels kon krijgen was dat geen probleem. 2 kanttekeningen: je kan iet zo maar van het terrein af een rondje gaan lopen in verband met de veiligheid en daarnast de apen! Overal zijn apen te vinden die alles proberen te pikkendat gegeten kan worden. Je deur op het balkon open laten staan of een suikerzakje op je tafel laten liggen is geen goed idee als je niet van apen houdt
Gereisd met partner in januari 2004

Credo: Your wish is our command

Melanie, 23-7-2010

We stayed at this hotel for 21 days, back in April 1999. Rooms were spacios, every day clean towels and we had some monkeys come into the room on a regular basis (very funny, nice photo opporunity!). Staff was friendly, helpful and eager to teach us some Kenian words. If you wanted a fresh coconut, someone would climb one of the trees and cut one for you, yummy. The armed guards were quite intimidating (really necessary?). Against advice, we did leave the grounds on foot by ourselves, leaving jewellery back at the hotel, and we got a chance to talk to the locals and really enjoy ourselves in the closeby area. At the beach you were stalked but if you politely thanked them, sometimes only after buying some small wood carving, they would no longer bother you. Here we booked a three day safari in a mini-van for just the two of us (others booked fully booked mini-vans and ended up having to push eachother away from the windows and roof), so spend your money wisely. Downer: prostitution
Gereisd met partner in april 1999

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Serena Beach**** bij :

Eén van de beste hotelketens in Kenia!

eveline, 20-10-2009

Met gezin in oct. vakantie heengegaan. Voor keniaanse begrippen is dit een luxe hotel. We hebben zeer genoten, vonden het een mooi hotel, mooi gelegen, fam. room is perfect, 2 aparte sl.kamers, met hal waardoor beide kamers bereikbaar zijn, groot balkon over beide kamers heen. Kidsclub deed erg hun best, kids aten om half 7, daarna film kijken, of acrobaten, goochelaar etc. werden rond 9 uur naar ons gebracht in het restaurant.

Laatste dag werden kleine schildpadden in zee gelaten. We komen hier zeker weer terug, 1 van de beste hotelketens in Kenia.

Op strand, boek meteen de 2e en 3e dag iets met de gasten op het strand, daarna laten ze je zo met rust. Boottochtje en schelpen en vissen zoeken, is nog leuk ook, en die mannen weten het te vinden voor je.

Aanrader!

Gereisd familie in oktober 2009

Broeken, 9-6-2007

Prima hotel, een van de beste die we in afrika hebben bezocht.

Het personeel is zeer servicegericht.

we hebben het hotel zelf rechtstreeks geboekt, gaat erg goed via het hoofdkantoor in Nairobi.

Omschrijving is zoals anderen hier aangeven en inderdaad let op de verkopers op het strand, boek geen reisjes want ze foppen je.

Zal dit hotel bij mijn volgende afrika reis zeker weer bezoeken.

Moet bekennen dat alle Serena Hotels die ik in Kenia en Tanzania heb bezocht van een zeer hoog niveau zijn.

Gereisd anders in juni 2007

Benjamin, 18-9-2005

Tof en luxueus hotel in Moorse stijl, supervriendelijk personeel. Eigenlijk één van de betere hotels die je in Mombassa kan vinden. Ruime plaatsen voor de ligbedden in de tuin, aan het strand of het zwembad. Goede sportaccomodatie. Gratis afternoon tea- en coffee corner met pancakes etc. Iedere avond live-muziek (orkest) of annimatie. Kamers zijn zeker OK volgens de gekende Serena-normen. Mits een kleine toeslag heb je een ongelooflijk zeezicht en ruim balkon. De paviljoenen hebben maximum 1 verdieping, wel geen lift. Hotel beschikt over een subliem visrestaurant, romantisch 's avonds, wuivende palmbomen, tafeltjes in het zand, lekkere kreeft op de grill, à volonté. Ideaal uitrusthotel na wonderlijke safari! Ik heb Kenia-Tanzania bezocht in juni 2005.
Gereisd anders in september 2005

Karin, 4-8-2005

Enorm vriendelijke bediening. Normale kamers, schoon, ruim genoeg. Aparte douche en bad is erg prettig.

Eten is goed, elke avond wat anders, soms buffet, somes a la carte.

Genoeg ligbedden. Drankjes en lunch zeer vriendelijk geprijsd (limo= 90ct).

Nadeel, complex aflopen kan, maar je wordt erg lastiggevallen. Op het strand wordt je ook voortdurend aangegrepen. Leuk na safari, lekker bijkomen.

Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Serena Beach**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Serena Beach in Mombasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Serena Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Serena Beach scoort een 8.9 uit 10 op basis van 7 reviews.