Hotel Sarova Whitesands ****

8,2

27 reviews over Hotel Sarova Whitesands in het Nederlands

Sarova whitesands

elientje, 4-1-2015

we kwamen s' avonds laat aan bij het hotel. dus hebben we niet heel veel kunnen zien van het hotel.

personeel is vriendelijk.

eten : veel diversiteit aan eten, lekker.

kamers : mooi,ruim.

zwembaden : zagen er schoon uit

Gereisd met oudere kinderen in november 2014

Hier kun je echt tot rust komen.Top animatie!!

Fam.Boeijen, 1-8-2012

Fantastisch hotel met geweldig en vriendelijk animatie team.Goede en alerte service,schoon en gezellige restaurants.Voldoende en zeer klantvriendelijk personeel die je in het hele resort verwennen.Niks is teveel.

Mombasa city tour is leuk maar een gids is wel nodig.Safari van 4 dagen:een ware belevenis.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

prima

A Reumkens, 17-7-2012

alles is prima, eten buiten gewoon goed , vriendelijk personeel. ligging en lokatie super. had ik niet verwacht.
Gereisd alleenreizend in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sarova Whitesands bij:

voor de rust,zekervoor herhaling vatbaar

swolfs, 4-4-2012

na de kairaba in gambia,is dit hotel, het beste waar ik verbleef in afrika.juist in zee zwemmen is niet aan te raden.dit is eenstinkende beerput vol met algen.vuil water kan met eb niet weg wegens rotsenop 100meter.was daar in april,elke nacht om 5 uur onweer tot ongeveer 8 uur rest van de dagtussen 30 en 40 graden lag in kamer vlak over grote waterval.
Gereisd alleenreizend in april 1991

voor 100oçp100 5sterren

swolfs, 6-11-2010

kon niet in zee zwemmen,te veel algen en vuiligheid al de rest prachtig had een kamer vlak aan de waterval
Gereisd alleenreizend in april 1991

Super hotel & personeel, prachtige tuin

Eddy & Grid, 16-10-2010

Wij zijn juist een weekje terug van Whitesands.

Kortom een fantastische vakantie gehad, super hotel nog meer super personeel,prachtige tropische tuin direkt aan de Indische oceaan gelegen!

Enige minpuntjes waren voor ons dat het eten een ietsje TE georienteerd is op Indiërs & Britten en dat de badkamer een update kan gebruiken voor dit klasse hotel maar dat zijn peanuts.

Voor de rest niets maar dan ook niets aan te merken!

Als je hier verblijft maak je ECHT de refreshing African hospitality mee,safari geboekt aan het strand alles TIP-TOP ok en véél goedkoper je moet absoluut niets vrezen als je bij deze jongens boekt!Het was nu reeds onze 3de safari die we boekten bij hen dit maal naar Taita Hills geweest machtig mooi, adembenemend en HEEL VEEL dieren gezien, gelogeerd in lodge ook SUPER alleen al omwille van de unieke ligging aan de drinkwaterplaatsen van de dieren!

Gereisd met partner in september 2010

Marcel & Judith, 22-7-2010

Op aanraden van ons reisbureau hadden wij voor dit hotel gekozen maar hadden vooraf toch enige twijfel (zie onze vraag) omdat er zo weinig recensies op deze site verschenen over dit hotel (raar, want er zaten best wel wat nederlanders)en op buitenlandse beoordelingsites niet iedereen lovend was.

Maar wij hebben GEEN MOMENT spijt gehad van deze beslissing, wij hebben al heel veel hotels meegemaakt maar nog nooit deze service! Er liep gigantisch veel personeel rond die er alles voor deden om het je naar je zin te maken. Wij hadden all-inclusive geboekt omdat wij de safari er al op hadden zitten en dus de hele dag in het hotel waren en hebben ook hier geen moment spijt van gehad, met all-inclusive kan je namelijk zo vaak als je wilt alla carte gaan eten wat wij toch lekkerder vonden als het buffetrestaurant.

Gereisd met partner in januari 2010

Marcel & Judith, 22-7-2010

(vervolg van eerdere recensie)

Als je aan het zwembad lag had je een vlaggetje langs je ligbedje staan, je hoefde deze maar omhoog te hijsen en ze kwamen je drinken en zelfs eten aan het zwembad brengen. 4 verschillende prachtige zwembaden trouwens.

Zijn er dan geen minpunten? Het enig minpuntje wat wij konden vinden was de ietswat gedateerde badkamer, maar hoe lang ben je daar per dag?

Kortom: gewoon helemaal TOP!!!

Gereisd met partner in juli 2010

Marcel & Judith, 21-7-2010

Op aanraden van ons reisbureau hadden wij voor dit hotel gekozen maar hadden vooraf toch enige twijfel (zie onze vraag hieronder) omdat er zo weinig recensies op deze site verschenen over dit hotel (raar, want er zaten best wel wat nederlanders)en op buitenlandse beoordelingsites niet iedereen lovend was.

Gereisd met partner in juli 2010

anneke, 18-7-2007

Prima hotel.Mooi zwembad.Toen we daar lagen kregen we een vlaggetje.Als wat wat wilde drinken moesten we het vlaggetje ophijsen en dan kwam er een ober.Het eten was goed.Mooi strand.
        Gereisd met partner in november 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sarova Whitesands bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sarova Whitesands in Mombasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sarova Whitesands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sarova Whitesands scoort een 8.19 uit 10 op basis van 27 reviews.