De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Royal Castle*** bij :

2 reviews over Hotel Royal Castle in het Nederlands

P. Kroes, 26-12-2007

Door reisorganisatie overgeboekt naar dit hotel.Personeel, inclusief duty-manager (die zich voordeed als general manager!), zeer klantonvriendelijk.

Diner op het dak van het hotel; zeer eenvoudig buffet; kwaliteit erg goed. Geen koffie te krijgen (excuus: de koffiezetapparaten zijn allemaal kapot)

Kamers mooi, maar door extreme herrie van de straat en de disco (gaat door tot 04h00!) hebben we amper kunnen slapen.Ontbijt erg karig. Personeel niet behulpzaam, cashier probeerde bij wisselen van geld een aantal honderd shilling achterover te drukken. Buurt nodigt niet uit het hotel te verlaten!

Heel mooi hotel, maar voor ons niet meer...

Gereisd met partner in december 2007

renee, 25-1-2006

Fantastisch hotel in Mombasa centrum gelegen aan Moi Avenue. Koloniale stijl gebouwd en heropend in maart 2005.

Veel kamers hebben grote balkons en zijn voorzien van airco, fan en minibar.

Prachtig terras aan straatkant zodat je het hele straatlevem van Mombasa kunt observeren.

Kamers 2 personen van 50 tot 60 euro per nacht incl ontbijtbuffet. Het beste hotel van de stad.

Fantastische manager (Chris) die ons in nood (al ons geld, paspoorten e.d waren gestolen!) enorm geholpen heeft

Taxi naar luchthaven is ca 10 euro

Taxi naar (zuid) stranden is ca 30 euro

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Castle in Mombasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Castle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Castle scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.