Hotel Mnarani Club ****

Mnarani Club
9,3

4 reviews over Hotel Mnarani Club in het Nederlands

nic criekemans, 21-2-2006

Ik ben daar geweest met mijn beste vriend 4 jaar geleden, via internet 2 tickets gekocht en gewoon vertrokken. Eens ter plaatse(kerstavond) hebben we via via dit hotel gevonden. Een oase van rust en vriendelijke mensen, 2 jonge gasten van rond de 30 hadden ze daar nog niet meegemaakt, elke avond viel er wel iets te beleven.Gewoon de max! Ga zeker nog eens terug en heb nog steeds contact met Patrick en Lucy.
Gereisd anders in februari 2006

Broeken, 15-5-2005

Hotel is overgenomen in 2004, de kwaliteit loopt terug !!!!

Bij een volgende beoordeling zal de cijferlijst vermoedelijk beduidend lager zijn.

Dit hotel is vanuit Nederland niet meer via reisgidsen te bereiken, erg jammer.

Ook de plaats mnarani en Kilifi zijn de moeite waard

Gereisd anders in mei 2005

Martin de Keijzer, 12-5-2005

Gelogeerd in B&B in het dorp Mnarani bij Martin Chikuku(Timberland)Een kamer kost 5 euro incl. ontbijt. Voor lunch en diner diverse keren Mnarani Club bezocht. In 1 woord fantastisch. Ga volgende maand weer.
Gereisd anders in mei 2005

Janni & Jan, 12-7-2004

Voor mensen die volledig tot rust willen komen is dit hotel een echte aanrader. Wat wij ook erg leuk vonden is dat op loopafstand twee dorpen liggen. (Mnarani en Kilifi) Een bezoek aan een school is een belevenis. Het eten en het personeel zijn geweldig. Vanuit het zwembad kun je prachtig over de Indische oceaan kijken.
Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mnarani Club in Mombasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mnarani Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mnarani Club scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.