Hotel Le Soleil Beach Club ****

7,6

170 reviews over Hotel Le Soleil Beach Club in het Nederlands

Een geweldige vakantie gehad

krijger, 16-5-2010

Wij zijn met 4 kinderen (toen de leeftijd van 2, 3, 6 en 8) hier 2 weken geweest en het was in één woord geweldig. De kamers zijn simpel, maar schoon. Het eten was niet geweldig, maar wat wil je, je zit in Afrika en het hotel kost in verhouding geen drol.

Personeel was echt top, werken keihard. Samen met iem. van het animatieteam naar Stonevillage geweest, een 2 daagse safari en dolfijnen trip geboekt. We hebben zelfs een pikzwarte kerstman gezien....

Geef de schoonmaakster af en toe een broodje of cola en je hebt altijd schone handdoeken.

En denk eraan als je een tip achterlaat ook even aan de tuin- of klusjesman.

Als de kids wat groter zijn gaan we weer en zeker naar dit hotel terug.

Groeten

Gereisd met jonge kinderen in december 2006

Net hotel ten noorden van Mombasa

Jasper Nieuwenhuizen, 31-12-2009

Net hotel, gerund door Indiërs, er is niet veel in de omgeving te doen. Het hotel waar een aanslag op Israelis plaatsvond is vlakbij en nu een overwoekerde ruïne. Duiken is goed, ongerept.
Gereisd met partner in juli 2005

Mooi hotel en zeker voor herhaling vatbaar!!

marleen, 18-11-2009

Wij zijn hier in 2004 geweest... Wij vonden het toen al super!Nu met kids gewoon kamperen in europa maar,we gaan terug als de kids wat groter zijn...

We hebben daar een droomvakantie gehad!

Gereisd met partner in november 2009

Fijn hotel

diny, 6-2-2009

Zijn in januari 2008 geweest, was de tweede keer, hebben het er goed naar ons zin gehad, er waren alleen nog niet veel toeristen, maar wel heel gezellig.en rustig.

personeel doet ook alles en als je jarig bent maakt het personeel er een leuke happening van met pannen en lepels voor de muziek.

Gereisd met partner in februari 2009

prima hotel voor prijs/kwaliteit

Els , 25-12-2008

voor de tweede keer in 2 jaar bezocht. Een heerlijke plek om tot rust te komen. Het eten is ten opzichte van twee jaar geleden duidelijk verbeterd. Voor ieder wat wils. Gewoon naar toe gaan. De afgelegen ligging valt ook mee. Met bromrijder Joseph zit je zo op de grote weg voor de matatu
Gereisd met vrienden in december 2008

prima hotel

Bas en Wendy, 16-10-2008

zeer klantvriendelijk hotel! personeel doet alles voor je.

eten is goed. hotel is inderdaad niet zo best onderhouden,maar daar hebben ze de middelen ook niet voor.

7 dagen safari geboekt bij jack (beach boy)zeer goed bevallen!

echt een super vakantie gehad!

mail gerust voor meer info.

Gereisd met partner in oktober 2008

goede prijs kwaliteit!

Gerben, 27-9-2008

jambo,

we zijn afgelopen 4weken in Kenia geweest,o.a. in Le Soleil. Goed hotel voor redelijke prijs. Helaas is het erg afgelegen maar de service maakt erg veel goed!Ik wil alleen iedereen even waarschuwen voor de zgn beachboys!!

We zouden een safari bij ze boeken, hebben een prijs afgesproken, hebben twee dagen voor vertrek een dopot van 250 euro betaald. Op de dag voor vertrek wouden ze 200 euro meer hebben voor de totale safari dan het afgesproken bedrag, zonder gegronde reden. Toen we niet akkoort gingen hebben ze de benen genomen met het depot en al!!!! We hadden gelukkig eerder al een safari bij een andere local geboekt naar de maasai mara via iemand van het animatie team. Mensen wees gewaarschuwd en een fijne vacantie

Gereisd met partner in september 2008

Geweldige vakantie

nelleke, 21-8-2008

We zijn net een week terug van le soleil 2 weken. Heerlijke vakantie gehad. Het was lekker rustig maar heerlijk relaxt. Er hangt echt een geweldig gemoedelijk sfeertje. Personeel is ook super aardig. En inderdaad als je de bewoners eromheen bekijkt mag je echt niet klagen. Wat het eten betreft. Wij hebben uit verschillende andere meer sterren hotels gehoord dat het eten daar echt slecht was. Nou is het eten hier misschien niet helemaal naar westerse maatstaf maar het is ook echt niet verkeerd. Ze doen hun best en er is zoveel keus dat er altijd wel iets goeds bij staat. Excursies hebben we bij neckermann geboekt. 175 euro 1,5 dag. We hebben alles op de neushoorn na gezien. Zelfs cheetas en een hele troep leeuwen op 2 m afstand. Ook hebben we pilli pippa dolfijnen via touroperator gedaan 80 euro. Super gaaf. Hebben gedoken, en is echt een geweldige duikspot. heerlijk relaxed en op het eind nog wat souveniertjes bij de beachboys gehaald. Wel afdingen!!! Geweldige vakantie gehad.
Gereisd met partner in augustus 2008

levenservaring!

eline, 17-8-2008

deze ervaring zal ik nooit vergeten!

en mensen die zeuren over schimmel... sorry maar we krijgen bron water voor t tanden poetsen (elke dag staat er een nieuw flesje naast je tandenborstel) en de mensen die naast het hotel wonen moeten een uur lopen om een beetje put water te halen..

het is best heftig om een keer echt mee te maken hoe de bevolking er leeft.. maar de tijd die ik daar heb gehad was heel mooi.. het personeel is heel lief (best wennen dat jongens je kussentje voor je strandbed halen en een handdoek voor op het kussentje omdat het kussentje anders te heet is)

zeker met de boot naar de dolfijnen gaan!! ze zwemmen met zn allen om je heen, zo mooi!! en idd je gaat de hollandse kaas missen maar als je dan bedenkt (en ziet) dat de bevolking daar alleen zelf gekweekt eten eet en verder niets heeft dan vergeet je die hollandse kaas gelijk..

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Marcel, 5-7-2008

Wat een te gek hotel!

super mooie/schone kamer!

wel vragen voor 301 of 302

supermooi strand! 2min lopen

en je zit in het plaatselijke dorpje..

supermooie luxe safari gehad ( als je er bij denkt dat die mensen NIKS hebbnen)

,, big5 gezien !! wel vragen om Francis en Basgier,, we hadden meer vakantie met hun! zo gezellig!! gaan zeker terug!

Gereisd anders in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Soleil Beach Club in Mombasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Soleil Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Soleil Beach Club scoort een 7.6 uit 10 op basis van 171 reviews.