Uitstekend

2 reviews over Lodge Elsa's Kopje in het Nederlands

Fantastische ervaring.

Paul Kroes, 15-7-2008

Elsa's Kopje, genoemd naar leeuwin Elsa in de film Born Free. Fantastisch gelegen met een fabelachtig uitzicht. 9 Luxe lodges in de overtreffende trap met een heerlijk zwembad. Alles is hier positief en dat geldt zeker ook voor de keuken.

Het Meru National Park is zeer rustig met maar 2 accomodaties. Al het wild is hier te spotten, hoewel de katachtigen door het hoge gras soms wat moeilijker te vinden zijn. Een aanrader hier is het maken van een spannende bush-walk o.l.v. een gids en een ranger.

Gereisd anders in juli 2008

Ultiem honeymoon safarigevoel

Mark & Coby, 9-7-2008

Wij hebben hier onze huwelijksreis doorgebracht en mogen genieten van de rust, de ruimte en de fantastische natuur. Zeer vriendelijke medewerkers maakten het plaatje compleet. Wij gaan zeker nog een keer terug..
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Elsa's Kopje in Meru Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Elsa's Kopje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Elsa's Kopje scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.