9,5

Uitstekend

3 reviews over Camping Siana Springs Tented Camp in het Nederlands

Wilma, 13-4-2008

Superaccomodatie!

Mooie luxe tenten, goed eten en een mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in april 2008

gerda, 15-10-2007

We hebben hier 2 nachten geslapen tijdens onze safari, in eerste instantie wilden we deze tent niet maar omdat alles vol zat hadden we geen andere keus maar wij waren blij dat we toch naar deze tenten zijn gegaan want het was netjes en schoon en vriendelijke personeel en het was gewoon een heel mooi complex het eten was goed.
          Gereisd met partner in oktober 2007

gerda, 15-10-2007

We hebben hier 1 nacht geslapen tijdens onze safari, in eerste instantie wilden we deze tent niet maar omdat alles vol zat hadden we geen andere keus maar wij waren blij dat we toch naar deze tenten zijn gegaan want het was netjes en schoon en vriendelijke personeel en het was gewoon een heel mooi complex het eten was goed.
              Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Siana Springs Tented Camp in Masai Mara Nationaal Reservaat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Siana Springs Tented Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Siana Springs Tented Camp scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.