Hotel Mpata Safari Club *****

9,8

3 reviews over Hotel Mpata Safari Club in het Nederlands

Heel mooie plek

Bas Terlouw, 7-12-2010

Dit hotel ligt boven op een berg en je kijkt vanuit je kamer over de Masai Mare. De kamers zijn goed schoon met een groot bed. Ruimte er naast met douche, toilet en dubbele wastafel. Kamers voorzien van mini bar. Heerlijk buiten terras en bbq mogelijkheid. Het hotel is heel leuk ingericht en is een heerlijke verblijfplaats. In relatie tot andere lodges is deze minder duur dan in het park zelf. Om er te komen is een 4 x 4 wel erg handig (stijle weg met grote stenen)
Gereisd met partner in november 2010

Sonny Van Herck, 28-3-2008

Dit is ronduit het beste van het beste.Uitstekende club,het eten is er heerlijk en lekker rustig gelegen.De game rides zijn subliem,we vertrokken voor zons opgang zodat we dit heerlijks konden aanschouwen vanop de wijde vlakte.Het ontbijt werd genomen aan de oever van de Mara rivier,wat een speciale sfeer creeerde.Onze driver was zeer goed opgeleid en beschikte over arendsogen.Wat wij tijdens die 6 u durende game allemaal gezien hebben is met geen pen te beschrijven.We hebben de oversteek van de gnoe's kunnen aanschouwen die met duizenden tegelijk aankwamen om de Mara rivier over te steken,ongeloofelijk schouwspel,daar kan je natuurlijk alleen maar van dromen!!
Gereisd met partner in september 2006

Keniaverslaafden, 20-11-2007

Mpata Lodge ligt buiten de Masai Mara, op ong. 10 km afstand, gelegen op een berg. De lodge kijkt uit over de Masai Mara. De ingang voor gamedrivesafaries is de Oloolologate. De lodge heeft 26 rondalows, waarvan 20 kamers standaard zijn en 6 kamers een suite. We zaten in huisje 26, het rustigst en hoogst gelegen. De suite heeft i.i.g. een keuken, aparte slaapkamer en badkamer met toilet en een separaat toilet. Op de veranda is een jacuzzi aanwezig. Het is een luxe lodge, met een zwembad, een "a la carte" (2 gangen keuzemenu) restaurant met Franse keuken. De lunch bestaat ook uit warm eten "a la carte/2-gangenkeuze menu. De bediening is er goed, evenals de schoonmaak. 's Avonds wordt het bed voor je opengeslagen en liggen er 2 kruiken aan het voeteneind. Kortom, een aanrader. NB Neem warme kleren mee als je er naar toe gaat, het koelt er 's avonds goed af.
Gereisd met partner in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mpata Safari Club in Masai Mara Nationaal Reservaat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mpata Safari Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mpata Safari Club scoort een 9.75 uit 10 op basis van 4 reviews.