Lodge Mara Sopa Lodge *****

Lodge Mara Sopa Lodge
Mara Sopa Lodge
8,3

25 reviews over Lodge Mara Sopa Lodge in het Nederlands

Prima ligging voor een Safari trip.

TazTinge, 29-12-2013

Heerlijk een aantal dagen vertoeft. We waren het park nog niet in of hadden 4 van de big five al gezien. Wat een geluk hadden we.
Gereisd met partner in september 2012

Prima Lodge om de Masai Mara te bezoeken

edwinboeijen, 26-2-2013

Prima accomodatie om de Masai Mara te bezoeken, houdt wel rekening met een ritje van drie kwartier over een hobbelige weg voor je aan de Gate staat. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Het eten is prima en de bediening is erg vriendelijk.
Gereisd met partner in januari 2013

Prima voor kort verblijf

Wesley, 6-9-2012

Onze een na laatste lodge tijdens onze safari 'Best of Kenya', en helaas net degene waar we 2 nachten verbleven. Kleine kamers voor 3 personen, slechte klamboes (een groot klamboegordijn waar ongelooflijk veel muggen onder blijven zitten), de douche was kapot bij aankomst, de verlichting dusdanig slecht dat ik nu, een week later, nog wonden heb op mijn voeten, rechterhand en rechterknie omdat ik in het donker keihard ben gevallen. Onderste 'tree' bij trap naar ingang huisje is op dezelfde manier betegeld als het trottoir, in tegenstelling tot de andere, rode traptredes, en er zit ook geen witte of geelzwarte waarschuwingsstreep op voor hoogteverschil. Eindje rijden van de ingang van het park. Geen internet of wifi of mobiel bereik of betaaltelefoon. Helft van personeel spreekt en verstaat slecht Engels. Heel veel trappen, volstrekt ongeschikt voor gehandicapten en bejaarden. Matig eten, 2 avonden hier dineren is 1 keer teveel. Voor 1 nacht prima, 2 nachten ga je je overal aan ergeren.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

super lodge!! sfeervol en gezellig

Wiebe30, 9-6-2012

niet zo goed als de sopa naivaisha die was uniek maar wel super leuk

schone kamers, prima eten en fantastisch park!! masai mara

Gereisd met vrienden in juni 2012

Heerlijke lodge

Patrick, 15-4-2012

Prachtig gelegen midden in de Masai Mara. Leuke huisjes en mooi verzorgd park met uitzicht over de masai mara met al het wild. Eten prima en zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Toen mijn vader er na 10 jaar weer was kwam de ober direct met een Elephant Beer met de woorden welcome home sir! Hij herkende hem direct. 's Avonds na het eten lekker bij het haardvuur gezeten. Voor iedereen een aanrader!
Gereisd met vrienden in februari 1995

Mooie lodge

ralphdeboon, 30-7-2011

Leuk was dat er elke avond hyena's gevoerd worden, na het diner!
Gereisd met partner in januari 2002

mooie lodge

claudiaenhenkjan, 27-7-2011

een mooie lodge met ruime kamers, soms moet je wel ver lopen naar je lodge. Klein zwembad met relatief weinig stoelen. Voor rolstoelen zeker niet geschikt hier.

Eten in buffetvorm. Voor ieder wat wils.

Gereisd met partner in juli 2011

Prachtige lodge

D_Vrauwdeunt, 18-3-2011

Fantastische plek, klein zwembad voor accomodatie van enige omvang. Huisjes liggen soms ver van het hoofdgebouw af, sommigen tegen een pittige helling (niet voor hartpatienten). Eten goed en uitgebreid, veel Indiase invloeden. 24 uur electriciteit (niet gebruikelijk in Kenia), beperkt warm water.
Gereisd met vrienden in maart 2011

super!

Iris, 28-2-2011

mooie lodge op een prachtige plek, het masai Mara park is echt een park waar je gewest moet zijn in Kenya. Een echte aanrader dus. Wij zijn er in september 2010 geweest en de hyena's werden gewoon iedere avond gevoerd.
Gereisd met partner in september 2010

was meer als een topper

henri vercauteren, 23-2-2011

zijn net terug alles was OK geen opmerkingen vriendelijk,proper,mooi gelegen wij komen zeker terug
Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Mara Sopa Lodge in Masai Mara Nationaal Reservaat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Mara Sopa Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Mara Sopa Lodge scoort een 8.3 uit 10 op basis van 26 reviews.