Camping Elangata Olerai Camp

Elangata Olerai Camp

1 review over Camping Elangata Olerai Camp in het Nederlands

Super mooi camp

valentijn, 29-9-2011

Elangata olerai camp is in de zomer van 2011 pas geopend. De tenten zijn dus nieuw, het eten is goed en het personeel is super vriendelijk. Wij zijn in September drie dagen geweest en de tweede dag de gehele dag op gamedrive naar de mara rivier om de crossing te zien. Echt super om van dichtbij te zien. Onze chauffeur zag het wild al op verre afstand en met de landcruiser kom je met gemak dicht bij het wild, echt ongeloofelijk. Het was onze vijfde reis naar Kenia maar dit camp verdient alleen maar lof. Geboekt bij reisorganisatie, super service en mooie prijs.
Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Elangata Olerai Camp in Masai Mara Nationaal Reservaat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Elangata Olerai Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Elangata Olerai Camp scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.