Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Little Egret Cottage in het Nederlands

Een idyllisch plek met een speciale verzorging

Corrie, 1-1-2013

Det huisje van Little Egret Cottage staat aan de rand van het Baringomeer en heeft de naam "Hammerkop". Met ons 4 was het een groot huis. Een prachtige verhoogde veranda met een prachtig grasveld tot aan het meer. Zowaar liep er een krokodil in de tuin.

De verzorging was logies met service. We brachten ons eten zelf mee maar alles werd door een dame gereed gemaakt op onze aanwijzing. Van hieruit hebben wij een wandeling gemaakt naar de rotsen van de rift-vallei. Ook hebben we een rondvaart gemaakt op Lake Baringo met een kleine motor boot.

Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Little Egret Cottage in Lake Baringo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Little Egret Cottage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Little Egret Cottage scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.