Vakantiehuis Alleyne Beachhouse

9,4

8 reviews over Vakantiehuis Alleyne Beachhouse in het Nederlands

Wat een locatie !

RiNique, 26-9-2016

Niet de luxe van het huis doet het hem, maar de top-locatie!

Zeker gaan we terug.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Geweldige plek, vlak bij oceaan, superkok.

yvonne tolsma, 30-6-2013

Ja, dat zoiets bestaat he, geweldige ligging, veel ruimte, heel goede kok, mooi strand om te wandelen, weinig beachboys en als ze er zijn niet echt vervelend . . . vlakbij het dorp, eenvoudig te bereiken met een tuktuk of pikipiki, kortom, om terug te komen!!!
Gereisd met vrienden in februari 2013

Spirituele plek

Diny Altena de Jong, 20-12-2012

Als je helemaal bij jezelf wilt komen dan is dit de plek. Ik blijf graag terugkomen. Het strand heb je voor jezelf en de zonsopgang is geweldig.
Gereisd met vrienden in januari 2012

super rustig, zalig thuisgevoel

jordan monique, 21-12-2011

rustig gelegen huisje, op een wondermooie plek! ik kon er niet genoeg van krijgen, en ga zeker terug, en wel zo snel mogelijk!
Gereisd met vrienden in oktober 2011

mij zien ze zeker terug !

Rik, 2-10-2009

we boekten dit huisje via het internet en hebben de beste vakantie van ons leven gehad. Wij zijn wel mensen die de rust opzoeken en helemaal geen nightlife liefhebbers zijn.

We gaan opvakantie om te ontstressen, weg van radio en tv en internet. Dus als je dat zoekt moet je hier niet zijn!

Veel contact met de lokale bevolking, die nog niet ''verpest'' is door de toeristen !

We gaan zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

SUPER !!

Rik, 21-6-2009

Onvoorstelbaar rustig. Niet voor mensen die animatie en beachboys zoeken want hier vind je alleen maar RUST. Een goeie kok die maakt waar je zin in hebt en het huis netjes houdt. Zelf hoef je (maar je mag wel) niet te doen. Het strand is onvoorstelbaar wit, vrij van beachboys en de oceaan is .... tja, de Indische Oceaan.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

Rik, 14-12-2007

Voor mensen die rust woeken in combinatie met service
Gereisd familie in december 2007

mama, 14-12-2007

onvoor5stelbare luxe , wow, 200 keer beter dan een hotel. dat er nog zulke plaatsen bestaan op de wereld. dit is 100% relaxen !!
Gereisd familie in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Alleyne Beachhouse in Kilifi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Alleyne Beachhouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Alleyne Beachhouse scoort een 9.44 uit 10 op basis van 8 reviews.