Beoordelingen Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa****

Neptune Paradise Beach Resort & Spa****
337 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa****
Galu Beach, P.O. Box 696, 80400, Diani Beach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa**** in Diani Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa scoort een 8,2 uit 10, op basis van 337 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa**** in Diani Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 291 vakantiefoto's van Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Kenia. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kenia. Vergelijk Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa**** met andere accommodaties in Diani Beach.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,4
7,7
8,1
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Juli 2011
"Geweldig Hotel"vertalen
honeymoon
7,0

22-08-2011 Dit hotel was echt helemaal geweldig. Super vriendelijk personeel, obers klommen regelmatig in een palmboom om een verse kokosnoot voor je te halen.
De kamers waren heel ruim met heerlijke bedden en 'n schone grote badkamer. Iedere dag werd alles gepoetst en kregen we zuivere handdoeken. Ook de rest van het hotel was zeer schoon. In het restaurant werd er zuiver gewerkt en alles waar je bij stond bereid. Er was gigantische keuze van afrikaanse gerechten maar ook pasta's en friet met hamburger. We zijn allebei niet ziek geweest. Ook de verse fruitsappen waren iedere dag volop aanwezig.

Wel een paar tips voor als je gaat:
De banken hebben al 2 maanden problemen met de voorraad van geld, dus neem voldoende mee! want mocht je toch met een creditcard kunnen betalen (accepteren alleen Visa!) dan dien je 20 euro administratiekosten te betalen en nog 5% over het hele bedrag.
Verder flink afpingelen want de beachboys vragen de hoofdprijs & voor 3dagen safari niet meer betalen dan ong. 600euro

Met partner, Jan. 2011
"Een waanzinnige vakantie"vertalen
setje1964
9,0

05-02-2011 Een schitterend hotels met prachtige, schone kamers. Zeer vriendelijk personeel. Het eten is in buffetvorm en zeer gevarieerd. Mooi zwembad en als de ligbedjes bezet zijn haalt de poolboy weer nieuwe erbij zodat iedereen kan genieten. Op het geweldig mooie strand lopen verkopers die echt niet opdringerig zijn en met een paar vriendelijke woorden worden het je beste maatjes. Wij hebben een safari geboekt bij onze reisorganisatie en dat was echt een belevenis. We hebben voor de mensen daar heel wat spullen meegenomen zoals pennen, schriftjes, schoenen en kleding. Dit waarderen ze heel erg. wij zullen zeer zeker nog eens teruggaan want het heeft heel veel indruk op ons gemaakt. Kortom een fantatische vakantie!!!

Met vrienden, Okt. 2010
"Superlocatie!"vertalen
Spoor
8,0

31-07-2011 De appartementen zijn prima in orde. Dagelijks schone handdoeken en erg vriendelijk personeel. Vraag gerust of je een ander appartement kan krijgen als je dichter bij de zee wil zitten, ze wisselden ons zo om! Top service van al het personeel. Uitstekende uitvalsbasis voor gamedrives in de verschillende nationale parken. Eten na 14 dagen een beetje eentonig maar wel super in orde. Het is dat we dit jaar naar Zuid-Afrika gaan, maar anders waren we zo weer terug gegaan!

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Neptune Paradise Beach Res...

Met partner, Okt. 2010
"GEWELDIG we komen zeker terug"vertalen
geurt
8,0

14-11-2010 Echt een geweldig hotel, en erg lieve behulpzame mensen, die het echt naar je zin proberen te maken.
kamer is ruim en schoon, eten meer dan voldoende keus en heerlijk,
Park zelf is ook schoon helaas maken sommige gasten er zelf een rommel van ( ach het personeel ruimt wel op) wat ze dus ook de hele dag door doen.
Ook met een rolstoel en een plastiek stoel in de badkamer is dit hotel heel goed te doen, en iedereen is bereid je te helpen.

Met partner, Okt. 2010
"Zeer proper hotel met vriendelijk personeel"vertalen
Christophe
9,0

25-10-2010 We zijn van deze avond terug. Hebben een prachtige week achter de rug. Het eten is heel lekker, behalve deze morgen voor het vertrek was er bijna geen keuze. Maar de dagen ervoor steeds een enorme keuze zowel bij ontbijt lunch als diner. Enige waar je wat geduld moet oefenen is bij het tussendoor bestellen van een snack. Tot daar het eten, de kamers zijn netjes en voorzien van airco. Wij hadden geluk dat we dicht bij de receptie zaten, zo hadden we bijna geen hinder van de animatie s'avonds. Het is wel een lang pad van de receptie naar het strand. Zwembad en bar zijn ook in orde. Wel wat te weinig ligbedden. Jammer genoeg heb je van die mensen die s'morgens vroeg hun plekje 'reserveren' door er reeds een handdoek op het bed te leggen en dan misschien maar 1 uurtje gebruik van het bed maken. Het hotel is naast het strand gelegen maar het strand is eigenlijk niet toegankelijk zonder lastig gevallen te worden door de talrijke beachboys. Een simpele no thank you begrijpen ze blijkbaar niet

Met een groep, Okt. 2010
"Viel tegen , Zeker niet terug naar dit hotel."vertalen
Hans de Jong
5,0

05-11-2010 Het hotel oogt aan de buitenkant erg goed ; restaurants en zwembaden erg fraai , personeel erg gedienstig en werkt keihard.
De kamers zijn 2 1/2 ster ,omdat men geen passende hoeslakens of kussenslopen heeft maakt men van 2 te kleine lakens 1 hoeslaken en van 2 kussenslopen 1 passende sloop .De kamer is erg sober , zo ook de doucheruimte met een niet sluitende douchedeur.
Vaak geen handdoeken in de badkamer omdat er bezuinigd wordt op van alles en nog wat .
Vaak ook zat de bar zonder voldoende glazen terwijl het hotel tijdens ons verblijf maar half vol zat.Het all-in stelde ook weinig voor : qua gratis frisdrank zijn erg 2 vruchtendranken uit 10 liter jerrycans , 1 witte wijn en 1 rode wijn ook uit 10 liter jerrycans. Wilt u cola light dan kunt u dit alleen krijgen als u van tevoren aangegeven heeft dat u diabetes hebt.Het Indiaas management is , zullen we maar zeggen erg zuinig .

Met partner, Sept. 2010
"Leuke uitvalsbasis voor safari"vertalen
Erik
5,0
7,0

28-05-2012 Aardig hotel, mooie zwembaden, mooi strand, echter te veel opdringerige verkopers op het strand. Doet verder niets af aan de mooie ligging. Mooie zonneweiden en prima uitvalsbasis voor meerdere safari's. O.a. Tsavo en Masai Mara zijn goed te doen vanuit hier.

Met partner, Sept. 2010
"In één woord GEWELDIG!!"vertalen
jessicaenmarc
8,0

18-11-2010 Geweldige vakantie gehad in het Sentido Paradise Hotel. Bij aankomst ervaar je direct een geweldige rust die er heerst. Het personeel is hartstikke vriendelijk en hebben alles voor je over. Het eten is prima, we hebben elke dag heel erg lekker gegeten. Het is maar net wat je ervan verwacht...Je moet er geen Amerikaanse buffetten verwachten...de keuze is een stuk minder maar je zit tenslotte in Afrika! Het strand is prachtig en de ligweide is erg goed verzorgd. Wij hadden vooraf onze vakantie een 4 daagse safari geboekt bij Kenya Smile. Wij zijn via via met Emanuel in contact gekomen en dit was echt super geregeld. Wij zijn 4 dagen op pad geweest met Emanuel en hij heeft ervoor gezorgd dat we een super geweldige safari hebben gehad!! Wij hadden een prive safari en Emanuel pastte deze safari helemaal af naar onze wensen. Heb je vragen omtrent de safari of wil je meer info, je kunt ons altijd een mail sturen!!

Met partner, Aug. 2010
"Onvergetelijk,"vertalen
dennisenmandy
10,0

23-09-2010 Kenia is fantastische,het hotel,de plaatselijke bevolking(ontmoet ze),safari 3 dagen onvergetelijk, het strand, duiken,snorkelen,shows sávonds,zeker een stadstour/boottocht plaatselijk op het strand boeken Omari en Henri zijn echt aanraders Onvergetelijk vakantie ... 16 dagen is veel te kort
Wij komen zeker nog een keer terug

Met partner, Juli 2010
"Geweldig vakantieland"vertalen
Linda
7,0

05-08-2010 Twee weken hebben we kunnen genieten van het mooie weer (op één hele dag en een paar kleine buien na). Kamers zijn compleet, maar simpel. De all-in is wat aan de magere kant, het eten smaakt goed maar er is weinig keus. Drinken is erg beperkt (of je moet betalen) en alles is verdund en twaalf uur is het echt afgelopen. Het personeel is erg vriendelijk en zij helpen je er een onvergetelijke vakantie van te maken. Blijf zeker niet in het hotel, maar ga op safari of laat je door een taxichauffeur rondrijden naar locale plekken. Boek niets bij je reisorganisatie, maar bij de lokale bevolking. Wij gingen 3 dagen op safari in de masai mara via Robert Safari's en dat scheelde ons 400 euro pp vergeleken met reisorganisatie.
Tot slot Jambo Kenya

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?