Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa ****

Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa
Neptune Paradise Beach Resort & Spa
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Neptune Paradise Beach Resort & Spa bij:

332 reviews over Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa in het Nederlands

mooie locatie

André, 15-2-2014

Paradise beach resort is mooi onderhouden. Vriendelijke personeel.

Leuk met de vele aapjes. Lekker eten, wel niet zo veel keus, maar meer dan genoeg. Elke dag iets anders.

Alleen als ge het strand opgaat wordt je steeds aangesproken door de vele beach-boys. De eerste dagen wel leuk, maar later toch wel vervelend. Steeds zeuren voor MONEY??

Toch is het hier wel een paradijs met de witte stranden, blauw-groene zee en mooie palmbomen. Echt genieten!!

Plaatselijk dorpje ook leuk met vele kindjes en steeds vragen: sweety?

Zeker de moeite waard om terug te gaan.

Gereisd met partner in januari 2014

Super hotel

Ciska, 24-10-2012

Voor de rit van de luchthaven naar Diani mag je wel drie lastige uren reizen bijtellen . het hotel is wel prachtig gelegen en het personeel is er super vriendelijk.zeker een bezoekje brengen naar het plaatselijk schooltje en voor de kinderen snoep meenemen. Het is wel beter dat de snoepjes in aparte zakjes zitten anders zitten er kleine beestjes op.
Gereisd met partner in oktober 2012

Leuke uitvalsbasis voor safari

Erik, 28-5-2012

Aardig hotel, mooie zwembaden, mooi strand, echter te veel opdringerige verkopers op het strand. Doet verder niets af aan de mooie ligging. Mooie zonneweiden en prima uitvalsbasis voor meerdere safari's. O.a. Tsavo en Masai Mara zijn goed te doen vanuit hier.
Gereisd met partner in september 2010

Prachtige vakantie!! Aanrader!

Allaerts Guy, 30-11-2011

Wij hadden het geluk om een weekje in dit hotel te kunnen verblijven. Het is, samen met zusterhotel Palm beach, een absolute aanrader. Ruime en propere kamers; mooie tuin; goed en gevarieerd eten; ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel; geestdriftig en professioneel animatieteam; prachtig wit zandstrand en blauwe zee...

Hotels van de Sentidoketen zijn zeker van de beste in Kenia!!

Met speciale dank aan director en iedereen die ervoor zorgde dat we een fantastische vakantie hadden!!!

Gereisd met partner in november 2011

Super !

rvalkenberg, 3-9-2011

Het is al weer even geleden, maar wat een plek.

het Parijs bestaat, en ligt hier.

Het strand is niet zonder zonnebril te betreden (doet pijn aan je ogen zo wit)

snorkelen, even met een lokale jongen even voorbij het rif en snorkelen maar

Gereisd met partner in januari 2003

Geweldig Hotel

honeymoon, 22-8-2011

Dit hotel was echt helemaal geweldig. Super vriendelijk personeel, obers klommen regelmatig in een palmboom om een verse kokosnoot voor je te halen.

De kamers waren heel ruim met heerlijke bedden en 'n schone grote badkamer. Iedere dag werd alles gepoetst en kregen we zuivere handdoeken. Ook de rest van het hotel was zeer schoon. In het restaurant werd er zuiver gewerkt en alles waar je bij stond bereid. Er was gigantische keuze van afrikaanse gerechten maar ook pasta's en friet met hamburger. We zijn allebei niet ziek geweest. Ook de verse fruitsappen waren iedere dag volop aanwezig.

Wel een paar tips voor als je gaat:

De banken hebben al 2 maanden problemen met de voorraad van geld, dus neem voldoende mee! want mocht je toch met een creditcard kunnen betalen (accepteren alleen Visa!) dan dien je 20 euro administratiekosten te betalen en nog 5% over het hele bedrag.

Verder flink afpingelen want de beachboys vragen de hoofdprijs & voor 3dagen safari niet meer betalen dan ong. 600euro

Gereisd met partner in juli 2011

Superlocatie!

Spoor, 31-7-2011

De appartementen zijn prima in orde. Dagelijks schone handdoeken en erg vriendelijk personeel. Vraag gerust of je een ander appartement kan krijgen als je dichter bij de zee wil zitten, ze wisselden ons zo om! Top service van al het personeel. Uitstekende uitvalsbasis voor gamedrives in de verschillende nationale parken. Eten na 14 dagen een beetje eentonig maar wel super in orde. Het is dat we dit jaar naar Zuid-Afrika gaan, maar anders waren we zo weer terug gegaan!
Gereisd met vrienden in oktober 2010

Een waanzinnige vakantie

setje1964, 5-2-2011

Een schitterend hotels met prachtige, schone kamers. Zeer vriendelijk personeel. Het eten is in buffetvorm en zeer gevarieerd. Mooi zwembad en als de ligbedjes bezet zijn haalt de poolboy weer nieuwe erbij zodat iedereen kan genieten. Op het geweldig mooie strand lopen verkopers die echt niet opdringerig zijn en met een paar vriendelijke woorden worden het je beste maatjes. Wij hebben een safari geboekt bij onze reisorganisatie en dat was echt een belevenis. We hebben voor de mensen daar heel wat spullen meegenomen zoals pennen, schriftjes, schoenen en kleding. Dit waarderen ze heel erg. wij zullen zeer zeker nog eens teruggaan want het heeft heel veel indruk op ons gemaakt. Kortom een fantatische vakantie!!!
Gereisd met partner in januari 2011

Aangenaam strandhotel

Chris , 3-2-2011

Prima hotel om na een interessante maar vermoeiende safari nog een weekje van de zee, de zon en het strand te genieten. Breed zandstrand, mooie tuin, prima zwembaden, behoorlijke hotelkamers. Maaltijden zijn OK.
Gereisd met partner in juli 1999

In één woord GEWELDIG!!

jessicaenmarc, 18-11-2010

Geweldige vakantie gehad in het Sentido Paradise Hotel. Bij aankomst ervaar je direct een geweldige rust die er heerst. Het personeel is hartstikke vriendelijk en hebben alles voor je over. Het eten is prima, we hebben elke dag heel erg lekker gegeten. Het is maar net wat je ervan verwacht...Je moet er geen Amerikaanse buffetten verwachten...de keuze is een stuk minder maar je zit tenslotte in Afrika! Het strand is prachtig en de ligweide is erg goed verzorgd. Wij hadden vooraf onze vakantie een 4 daagse safari geboekt bij Kenya Smile. Wij zijn via via met Emanuel in contact gekomen en dit was echt super geregeld. Wij zijn 4 dagen op pad geweest met Emanuel en hij heeft ervoor gezorgd dat we een super geweldige safari hebben gehad!! Wij hadden een prive safari en Emanuel pastte deze safari helemaal af naar onze wensen. Heb je vragen omtrent de safari of wil je meer info, je kunt ons altijd een mail sturen!!
Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa in Diani Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Neptune Paradise Beach Resort & Spa scoort een 8.23 uit 10 op basis van 338 reviews.