Villa Alfajira *****

Alfajira

Matig

1 review over Villa Alfajira in het Nederlands

De Almi's, 10-7-2005

*Voelden ons niet op ons gemak met jachthonden in de tuin en bewakers met pijl en boog, terwijl de deur van de slaapkamer niet op slot kan.

*Hetbeloofde "witte" zandstrand is niet meer dan een vies stuk bagger van scherp koraal en stinkend zee-wier.

Alleen kan je haast het strand niet op alleen met begeleiding anders wordt je lastig gevallen door alle verkopende beachboys.

*In juni zeker niet gaan want dan is alles aan onderhoud verheven dus geen activiteiten en watersport.

*Heel goed controleren of je gekregen hebt wat je geboekt hebt, want het was onze huwelijksreis en hadden de beachvilla in zijn geheel geboekt en we werden in 1 kamer van de garden-villa gedropt.

*Het eten was gewoon goed en de ober ifrahim liep ook de benen uit zijn lijf.

Maar verder was het 1 groot drama zeker omdat het hier een huwelijksreis betrof die in het ater is gevallen dus zindt eer gij begint!!!

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Alfajira in Diani Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Alfajira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Alfajira scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.