Lodge Africana Sea Lodge ***

Africana Sea Lodge
7,9

7 reviews over Lodge Africana Sea Lodge in het Nederlands

Fam. Uileman, 23-8-2006

Wij zijn hier in 2003 geweest. Megamooi hotel en heel vriendelijke mensen. Neem eens een kijkje bij de Colobus Trust, zit maar een klein stukje verder op het strand.

Het strand was mooi, maar het water wat ondiep en veel lastige verkopers op het strand.

Veel excursies gedaan, mede dankzij een meneer van de Colobus Trust, die veel voor ons geregeld heeft.

Ik kan niet wachten tot ik er weer heen kan gaan.

Gereisd met partner in april 2004

Linda, 21-12-2005

Leuke kamers, in rondavels. Heerlijk zwembad en goede ligweide. Prachtig strand. Ontbijt is lekker. Diner en lunch is wat minder, veel hetzelfde en weinig echte variatie. Maar altijd wel wat te vinden. Het a la carte restaurant is wel goed. De all-in pizza's zijn een beetje karig belegd, maar wel lekker. Bediening is uiterst vriendelijk. De handdoeken-jongens een beetje lui. Annimatie 's avonds erg leuk. 's Morgens is de annimatie iets te luiddruchtig. Verder prima hotel!! Aapjes worden nu weggehouden. Neem eens een kijkje bij de Colobus-Trust ernaast, erg interessant en je steunt een goed doel.
Gereisd anders in december 2005

Roel van Deursen, 30-10-2004

We hebben hier een fijne vakantie genoten van 7 t/m 27 oktober 2004.Fraaie ligging direct aan het witte zandstrand.Het complex is enigszins gedateerd en hier en daar aan renovatie toe.Personeel uiterst vriendelijk. Goede service. Kwaliteit eten (buffetvorm) prima.Aardig animatieteam. Kortom: Aan te bevelen. Excursies en safari's zijn prijzig, zeker in verhouding met inkomsten bevolking.

Ga voor boeken van safari en excursies naar lokale touroperator.

Noortje en Peter, 25-10-2004

Geweldige locatie om je vakantie na een safari af te sluiten. Gezellig complex. Aardige mensen. Een paradijs aan het strand.(Witte stranden, palmbomen, blauwe zee en aapjes!)

Geen klachten en zeker voor herhaling vatbaar.

Bart &Yvonne, 20-10-2004

We hebben erg genoten van onze vakantie in Kenya. Na de rondreis konden we heerlijk relaxen in Africana Sea Lodge en dat is ons prima bevallen. Het eten was erg lekker en de mensen waren erg vriendelijke.

fam. Kost, 7-9-2004

heel veel problemen gehad in dit hotel.

Management was niet bereid om naar onze klachten te luisteren. Van slecht eten tot problemen met elektra, water, douche, airco tot versleten handdoeken

Gereisd anders in september 2004

Thomas, 19-8-2004

Wij zij hier jan 2004 geweest.Een zeer mooi gelegen complex met leuke gezellige huisjes.Let op dat je buiten niks laat liggen zoals handdoeken,want die worden door de apen die daar lopen gepikt.Mooi breed strand,alleen zijn er veel verkopers op het strand.Je kunt ook op de ligbedden bij het hotel blijven met uitzicht over het strand,maar met bewaking,dus geen verkopers.
Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Africana Sea Lodge in Diani Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Africana Sea Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Africana Sea Lodge scoort een 7.86 uit 10 op basis van 7 reviews.