Lodge Amboseli

Amboseli

2 reviews over Lodge Amboseli in het Nederlands

Alle superlatieven van toepassing

Avion, 5-7-2012

Dit is een geweldige lodge midden in de natuur. 's Nachts komen olifanten dwars door het park. Daarom hebben de huisjes, waar we in slapen, zulke dikke houten wanden. 's nachts hoorden we bavianen ruziën en gillen op het dak. Geweldig, dat is natuurbeleving. Prachtig, hier heb je echt het gevoel op safari te zijn. Vroeg in de ochtend zijn mensen bezig om olifantenpoep in kruiwagens af te voeren. Geweldig, 1 drol en de kruiwagen is vol.
Gereisd met partner in oktober 2004

Oud maar onvergetelijke ervaring

Boukje, 4-3-2009

Je kon zien dat de glorie dagen ergens in de jaren 70 waren. Maar wel sfeervol, grote openhaard, lekker biertje erbij en vriendelijk personeel. We lagen in een houten huisje, waarvan de badkamer niet erg zuiver was en erg oud. Toch maar gedoucht na een dag safari. Het heeft ook wel wat vind ik. 's-nachts hoorde ik van alles om het huisje.... Mijn vriend sliep gewoon lekker door en ik durfde niet te kijken haha. De volgende ochtend zagen we dat er olifanten, zebra's en bavianen een klein feestje om ons huisje hadden gevierd, overal lagen keutels en waren bomen gebroken. Iets verderop zagen we de olifanten nog staan. WOW
        Gereisd met partner in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Amboseli in Amboseli Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Amboseli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Amboseli scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.