Hotel Chez Luizette **

Chez Luizette

1 review over Hotel Chez Luizette in het Nederlands

Het echte Kaapverdische leven!

Jacqueline, 2-12-2013

Van alle zeven hotels waar we tijdens onze rondreis over de Kaapverdische eilanden hebben overnacht, is dit hotel ons het meest bijgebleven.

We werden door de taxichauffeur op de kale vlakte voor dit hotel afgezet; er was op dat moment niemand te bekennen. Een wandeling naar het centrum van Ribeira Grande leerde ons dat het restaurant aldaar bij het hotel hoorde. In de aangrenzende bar ontmoetten we de eigenaresse en vanaf dat moment werd alles geregeld: van privé excursies met chauffeur tot een vroeg ontbijt in haar in eigen huis (inpandig in het hotel). Zij was ook degene die ons samen met de taxichauffeur op onze laatste dag daar naar de haven bracht voor de ferry terug naar São Vicente.

De kamer was matig met minimaal meubilair en voornamelijk koud stromend water, maar de gastvrijheid en ongedwongen sfeer maakte alles goed. Zowel het ontbijt als het diner was uitgebreid en kwalitatief goed. Wat een leuke, gezellige en vriendelijke eigenaresse en ober!

Gereisd met jonge kinderen in juli 1998

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chez Luizette in Ponta do Sol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chez Luizette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chez Luizette scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.