Hotel Tarrafal ***

Tarrafal

6 reviews over Hotel Tarrafal in het Nederlands

fijn hotel

Suzanne van Dijk, 5-7-2009

De ligging van het hotel is ideaal, nl aan de baai. Vriendelijke mensen aan de receptie, prima kamer en goed ontbijtbuffet 's morgens. We hebben voor dit hotel de prijs van een 2-sterren hotel betaald via de reisorganisatie en in dat opzicht mag ik wel zeggen dat het een zeer goede prijs/kwaliteit-vergouding is.
Gereisd met partner in mei 2009

laatste week van een horrorvakantie

Oskar van Zuiden, 17-1-2009

Na 5 dagen Sao Antanao(mooiste eiland van de groep maar ook superdroog,zelfs de palmen waren bruin) en 2x overnachting op Sao Vicente(bestolen door kamermeisje) hadden wij de laatse week geboekt op Sao Tiago met huurauto(super slechte auto en nog slechtere service).

Met de auto hebben we veel problemen gehad.

Tarrafal was ronduit een slechte afsluiting op een hele slechte vakantie terwijl we als wereldreizigers best wat gewend zijn.

Wij gaan naar een land met de instelling 's lands wijs 's lands eer, en beseffen dat het afrika is.

Als je naar de kaapverde wil ga dan direkt na het regenseizoen (oktober/november) anders is het een dorre droge bende. De duikschool op tarrafal bestond al 2 jr niet meer,het strand is een bende, in de oekraine hebben ze een nog luxer zwembad en je kijkt uit op een soort vuilnisbelt.

We kregen 2 nachten gratis feest voor de deur(vol10) dus niet echt lekker geslapen.

Cabo verde is ons in het geheel zwaar tegen gevallen.

Gereisd met partner in juni 2006

Judith, 28-1-2007

Hier in 2005 geweest maar niet heel erg bevallen. Ze wilden ons met z'n 3-en in een 2-persoonskamer proppen maar met even tegenspartelen kregen we een 2e kamer erbij dus dat was prima opgelost. Verder alles een beetje armoedig, klein betonnen zwembad en strand was bezaaid met rotzooi en glas. Mensen zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij, zo werden we uitgenodigd door de bakker om bij hem te komen eten (hebben we maar niet gedaan) en zijn we met een van de schoonmaakster naar een karaokefeest gegaan. Helaas sprak ze slecht Engels (zoals veel Kaapverdianen) dus communiceren is er niet zo makkelijk. Het dorp deed ons een beetje aan een oorlogsgebied denken. Kaapverdie is perfect voor islandhopping, niet voor een week strandvakantie.
        Gereisd anders in januari 2007

I. Thonhauser, 2-8-2005

Wij zijn afgelopen winter op reis geweest naar Kaap Verdie. Wij waren in dit hotel tijdens oud en nieuw, mede hierdoor is dit hotel ons zeer slecht bevallen. Het hotel had een twee dagen durend feest georganiseerd voor de lokale bevolking en men vond het niet nodig de hotelgasten hiervoor uit te nodigen c.q. hierover te informeren. Tijdens het feest hebben wij amper geslapen en was er geen ontbijt (de ontbijtzaal was een ontzettende chaos door het feest). Wij hebben geklaagd bij de hotelmanager maar deze vond de feestvierders belangrijker dan de hotelgasten. Na terugkomst in Nederland is alles wel naar behoren opgelost door Cabo Verde Travel uit Rotterdam. Indien je in Tarrafal wilt verblijven kan je ons inziens beter kiezen voor Baia Verde
        Gereisd anders in augustus 2005

JW&E Reinders, 5-6-2005

Voor ons was deze reis een huwlijksreis. Eerst 7 dagen op santiago en dan weer naar sal.De ellende begon op vliegveld, koffer zoek.3 uur later weer terecht, de twee uur durende rit naar tarrafal was prachtig en hobbelig.Daar aangekomen, geschrokken van de drukte van het jaarlijkse onhafhankelijksdag.Strand bezaaid met mensen, glas, uitwerpselen etc. Een mini zwembad met maar twee goede bedjes. Kamer erg klein met kapotte ramen.De eerste nacht lawaai en lokale bevolking op het terein, gevolg overal kots zelfs in het zwembad. en dan hier moeten blijven? Hostes gebeld en konden gelukkig terug naar waar we werden opgevangen toen de koffers zoek waren.Personeel van het hotel was toen wij dit alles aangaven niet blij en alle medewerking werd meteen opgeschort. Maar kaapverdië is een land om te gaan eilandhoppen, na 3 dagen heb je het wel zo'n beetje gezien. Jammer van onze honymoon
        Gereisd anders in juni 2005

Tony Bertels, 30-11-2004

Prachtig gelegen hotel aan de droombaai van het eiland. Zeer vriendelijke en gedienstige hotelmanager. Wij gaan er zeker nog terug.
        Gereisd anders in november 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tarrafal in Tarrafal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tarrafal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tarrafal scoort een 6 uit 10 op basis van 8 reviews.