Hotel Pousada Quinta Montanha

Pousada Quinta Montanha

1 review over Hotel Pousada Quinta Montanha in het Nederlands

Geweldige plek

Desiree, 20-2-2011

Ruiz Vas is een prachtige plek, mooi gelegen in de bergen. De eigenaar van Quita Montanha is heel vriendelijk en behulpzaam. We kregen zijn eigen wandelkaart mee en een duidelijke aanwijzing voor onze route.

We maakten een prachtige wandeling stijl naar beneden naar de botanische tuinen bij Sao Jorge des Organos. Tijdens de wandeling wordt het pas echt duidelijk dat je hier in Africa bent. Het land wordt met primitieve middelen bewerkt, overal lopen varkens en kippen rond en de vegetatie is ook heel anders.

Het dorp is een enorme hoeveelheid van kleuren door de alom aanwezige bougainville.

De locale bevolking was zeer behulpzaam bij het vinden van onze route, hoewel we elkaars taal niet spraken.

De kamers zijn eenvoudig, door de ligging wat koud en vochtig, maar het eten is geweldig. Wij waren er met de zondagslunch, wanneer alle Kaapverdianen uit de wijde omtrek hier komen lunchen. Fantastisch!

Een echte aanrader voor wie van wandelen en rust houdt.

Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Quinta Montanha in Praia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Quinta Montanha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada Quinta Montanha scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.