Hotel Sobrado ***

Sobrado

6 reviews over Hotel Sobrado in het Nederlands

Ingrid en Pepijn, 2-9-2007

Deze accomodatie is absollut beneden alle peil, ontbijt was afschuwelijk, en veel te karig. De eigenaar zag er uit als een clochard!! Was ook al tegen het middag uur beschonken. Douches werkten niet, warm water was zeer bijzonder.

Al met al absoluut geen aanrader!!!

Gereisd met partner in juli 2007

Ingeborg en Chantal, 2-9-2006

Leuk hotelletje!

Eigenaar vonden wij een aardige man, die zeker zijn best doet, om er wat van te maken,

Wij dachten en zeiden destijds, zet er eens een zwembad neer...

Nu zien we op sites van reisonrganisaties dat het bad er toch gekomen is!

Top!

Gereisd anders in september 2006

Joop en Anita, 1-9-2005

Hotel Sobrado is een sober hotel. Geen bijzonderheden, maar daar is de prijs dan ook naar. Het ontbijt stelde niet veel voor. Personeel/eigenaar zijn vriendelijk wanneer het hun uitkomt.

Strand ligt op loopafstand, prima te doen. Het eiland Sal stelt niet veel voor. Enkele restaurantjes waar je prima kunt eten maar weinig keuze. Het strand is mooi. Wij verbleven een week op Sal. Dat was voor ons mooi genoeg geweest en niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in september 2005

maria, 24-5-2005

In januari 2005 ben ik er 9 dagen geweest. Het Belgische (familie)hotel is eenvoudig maar de kamers zijn ruim met een groot balcon. Personeel is vriendelijk maar een beetje verlegen. Het ontbijt is eenvoudig maar het gebakken ei vond ik erg lekker.Het nadeel van dit hotel is de weg die je moet lopen naar het dorp. Het is niet ver maar best donker en als je alleen moet lopen is niet prettig. In het dorp zijn genoeg restaurants en leuke bar's. Er zijn ook disco's. De meeste mensen op het eiland spreken Engels, Frans, Italiaans en Spaans en natuurlijk Portugees. Er komen hier veel Italianen en Portuguesen maar ook andere Europeanen. Het eiland is droog en heeft, wat natuur betreft niet veel te zien. Het strand is erg mooi en lang. In januari kan het 's avonds ontzettend afkoelen. Neem dus iets warms mee. Overdag is het best warm maar het waait constant.
Gereisd anders in mei 2005

Peter en Annemarie, 3-3-2005

Als je hier voor je rust komt is het een prima hotel !
Gereisd anders in maart 2005

DROOMEROPAARDE, 2-3-2005

FAMILIE HOTEL (BELGIE), BIJ ONTBIJT KIJKEN ZE HOEVEEL PLAKJES KAAS GAA JE OPETEN. ARMOEDE!!! TROUWENS HELE EILAND IS DE MAAN MAAR WEL OP AARDE. VEEL ARMOE, ZE HEBBEN NIET GENOEG RIJST STEL JE VOOR EEN IJSJE VOOR 2 EURO, HOE KAN JE DE KINDEREN DAN NOG TRAKTEREN. NEEM ALLES MEE, ZE HEBBEN BIETS DAAR EX. ZON ZEE EN WIND
Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sobrado in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sobrado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sobrado scoort een 6 uit 10 op basis van 6 reviews.