Hotel Oasis Belorizonte ****

Oasis Belorizonte
7,1

18 tips over Oasis Belorizonte

joseefke, 16-6-2017

Tip 1: boek een eiland-tour via een locale tourguide (Bernardo Medina TOURS) ),Kleine groepjes, veeeeel goedkoper, leuke uitgebreide uitleg en met de off road tour zie je het echte Sal. En evt. kan hij ook nog een lunch regelen in een restaurant onderweg waar je heerlijke locale gerechten kunt bestellen.

Tip 2:Pinnen is makkelijk met je maestro maar vergeet hem niet op wereldwijd te zetten voordat je vertrekt. En wissel niet te veel escudo"s want je kunt ze niet terug wisselen voor euro"s

Arie, 2-5-2017
regel je Visa voor vertrek, is wel zo makkelijk
Titus, 27-1-2015

Wij vonden de bungalows leuk, Duikschool ORCA beneden op het strand een echte aanrader. super materieel en leuke mensen.

Het stadje is niet groot maar een leuke afwisseling.

Koop in cv Moviel winkel in de stad een SIM kaart , kan je lekker internetten zonder de hoge Kosten in het Hotel.

Marcel en Wilma, 5-1-2015

Positieve tips zijn.

Meer goede strandbedden want meer dan de helft was kapot.

Plastic glazen/bekertjes bij strand en zwembad is perfect. Bij de restaurants en bars zie ik liever mooie glazen want een coctail in een plastic bekertje geeft geen luxe uitstraling.

Bij toeval twee schilpadjes geboren zien worden. Zijn gaan kijken op het strand waar organisatie een gedeelte van het strand heeft afgezet.

Zoutpannen, blauwe oog, haaien, haven, Espargos leuk om gezien te hebben. Eiland tour zelf doen.

Marco-Brie, 27-12-2014
Neem een jas mee, kan er erg waaien
samantha, 25-11-2014
Boek een superior bungalow huisje 249! Frontaal zeezicht!

Rianne, 24-10-2014

- de shows van het animatie team bekijken

- paardrijden via Marilha Excursions

- eilandtour boeken via Sal uit Schiedam (staat langs de boulevard)

- via SOS turtle bij het Riu hotel kleine babyschildpadden bewonderen

- dagelijks om 11 uur bij de pier de visvangst bewonderen

Suus & Kees, 17-3-2014
Boek eilandtour op straat, is veel leuker en goedkoper. Vraag naar Nando !
Remco Scheenjes, 14-2-2014
Het stadje Santa Maria viel ons tegen, er zijn veel mannen die op je geld uit zijn. We wilden op zondag pinnen, maar alle automaten waren leeg. Je wordt constant 'begeleid' en gevolgd, heel storend, dat begint zodra je het hotel verlaat. Tip: nergens op reageren. Tip 2: zorg dat je een paar honderd euro bij je hebt, je kunt overal met euro's betalen of wisselen in het hotel. Bij de haven (pier) kun je wel goed (vis) eten, o.m. bij Barracuda of de hamburgertent ernaast.
P. Bison, 13-2-2014

De pier is leuk om te zien en ook het plaatsje zelf doet gezellig aan.

Wij kijken terug op een heerlijke vakantie.