Hotel Melia Tortuga Beach Resort & Spa *****

Sal
Hotel Melia Tortuga Beach Resort & Spa
Melia Tortuga Beach Resort & Spa
7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Melia Tortuga Beach Resort & Spa bij:

84 reviews over Hotel Melia Tortuga Beach Resort & Spa in het Nederlands

Het is een Caribisch Paradijs voor jong en oud!

Afke van Dalsem, 30-6-2017

We hebben als jong gezin echt genoten bij dit hotel, alles was werkelijk prachtig en het eten was heerlijk, zelfs sushi en champagne op het 🌊 strand! We hebben genoten en gaan zeker weer terug met onze dochter van 9! Heaven On Earth 🌏! ❤️🙏🏽❤️liefs, Afke van Dalsem
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Geweldige vacantie gehad

Sabine Jansen, 11-4-2017

hele accommodatie

kleinschalige appartementen en villa s met leuke straatjes en mooie aangelegde tuinen.

Net een klein dorp ,wel luxe met 4 zwembaden.

Genoeg bedjes om op te liggen.

Een minpuntje ik mis de windschermen op het strand.

Gereisd met partner in maart 2017

Relaxen!

Heuvels, 31-10-2016

Naar onze mening een prima hotel!

positief: heerlijk klimaat zowel dag en avond aangename temperatuur, genoeg keuze qua eten en restaurants op het resort, vriendelijk personeel, schone kamers, zwembad groot genoeg en omgeving erg netjes, eten smaakte lekker vooral in restaurant aqua, ze zijn royaal met alcohol in mixdrankjes.

negatief: handdoeken leggen!!! om 8u morgens geen bedje meer vrij en geen mens in het zwembad te zien. vreselijk irritant!, slechte animatie 's avonds en niet genoeg zitplaatsen tijdens deze 'shows', eten in restaurant grill bij strand niet goed, in appartement zat een keuken zonder inventaris?, overdag geen entertainment of animatie voor (pre)pubers.

Het eiland Sal biedt niet veel bezienswaardigheden, het is er vooral heerlijk relaxen en van het aangename weer genieten. We hebben een eilandtour gedaan met lokaal bureau, en dat was erg leuk.

Al met al een prima vakantie gehad, maar we weten ook zeker dat we niet meer naar dit hotel teruggaan. Prijs/kwaliteit klopte niet helemaal....

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Weer en klimaat prachtig, hotel viel tegen

Horio, 22-10-2016

Puur gebaseerd op het hotel:

Kamers zijn ruim en worden elke dag schoongemaakt. Helaas wel wschimmel in een van de badkamers en er zaten veel doodgeslagen ongedierte op de muren.

Zwembad is ruim en er wordt zorg besteed aan de onderhoud daarvan. Elke ochtend zie je personeel in de weer om alles weer spik en span te maken. Jammer is dat als je bij het zwembad wil vertoeven je wel op tijd moet zijn. Kom je na 09:00 dan is de kans op een plekje erg klein. Dit vanwege het feit dat mensen bedjes reserveren ondanks dat dit niet is toegestaan.

Op het strand is het rustiger dan bij het zwembad. Hier zijn ook bedjes en parasols waar gebruik van gemaakt kan worden. Zwemmen in die zee was toen wij er waren lastig dit vanwege de sterke stroming,deining en rotsen. Als je circa 1000 meter richting Santa Maria loopt, via het strand, kom je op en prachtig zandstrand terecht waar je goed kam zwemmen.

Annimatie was slecht. Het was eentonig en kwam niet altijd overeen met wat er in het programma stond. Daarnaast stond de muziek oorverdovend hard bij de plaza, wat niet prettig was.

Eten kan beter. Er was weinig variatie, maar het was wel warm.

Helaas hebben wij een voedselvergiftiging opgelopen en wij waren niet de enigen. Meerder mensen die daar waren hadden hier last van en zelfs de reisleiding adviseerde om niet bij het strand te gaan eten.

Het personeel is zeer vriendelijk en doet alles om je vakantie zo goed mogelijk te laten verlopen.

Al met al een lekkere vakantie gehad. Het weer en klimaat waren prachtig, maar het hotel kan beter.

Gereisd met partner in oktober 2016

Prachtig!

Nancy, 21-10-2016

Voor de 2e keer geweest en weer super genoten. Mooi groot resort en altijd top weer. medewerkers altijd vrolijk en niets is teveel. Restaurant Aqua was onze favoriet. Voornamelijk door junior die ons hart vorig jaar al gestolen had. Wat een topper!
Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldig

Fred, 9-10-2016

Prachtige resort

Vriendelijke personeel en schone appartement elke dag schone handdoeken

Voor 3 europ zit je in Santa Maria met de taxi waar je heerlijk en gezellig voor weinig kunt eten s'avonds

Zeker nog eens terug

Gereisd met partner in september 2016

schitterend en zo romantisch

Leentje, 20-9-2016

lekker eten , mooie kamers , vriendelijk en attent personeel , netheid troef , wie het tegendeel beweert moet smorgens vroeg maar eens wandelen op het resort , elk blaadje word opgeraapt met de hand , maar sommige badgasten die een grote mond opzetten over de netheid doen gewoon hun peuken van sigaretten tussen de tegels aan het zwembad , zullen het thuis ook doen , zij die de keuken niet weten te apprecieren , vraag me af wat ze thuis dan eten ???, het was er hééééééél lekker , thema restaurants net hetzelfde , lekker ! in één woord hier kom ik nog terug , voor de kleintjes een afrader , zeker voor baby's is het er te heet , kinderen moeten gekleed zijn om in het water te gaan of ze moeten echt zuiders zijn , je verbrandt er zonder dat je het beseft , so take care ,Santa Maria een bezoekje waard , we hebben er voor weinig geld lekkere kreeft gegeten , dus doen !!! Met dank aan elke medewerker van Melia tortuga beach voor deze onvergetelijke vakantie
Gereisd met partner in september 2016

No stress

M. Victor, 28-5-2016

Leuk hotel, heel vriendelijk en aangenaam personeel. Handdoek leggen aan het zwembad of strand was zeker niet nodig toen wij er waren, er waren altijd nog stoelen vrij. Minpuntje is wel dat er geen kussens voorzien zijn op de ligstoelen, dus wij waren blij dat we een luchtmatras bij hadden om op de stoelen te leggen. Ook is het aan het hotel quasi onmogelijk om de zee in te gaan door de stenen op de bodem. Maar een klein beetje verderop is wel een goed plekje. De à la carte restaurants O'Grill en Waterside zijn lekker en gezellig om te eten, en hier kan je ook elke dag voor reserveren als je wil. Minpuntje is dat de keuzes vrij beperkt zijn. Een afwisselende of meer uitgebreide menukaart zou zeker een pluspunt zijn. Ook in het buffetrestaurant is de keuze vrij beperkt, maar wat ze hebben is over het algemeen wel lekker. De cocktails zijn ook, raar maar waar, ietwat aan de straffe kant. Wij hebben enkele keren gevraagd om er wat minder alcohol in te doen. Over het algemeen een fijn, kleinschalig hotel (wat een gemoedelijke sfeer geeft). En het eiland Sal heeft zijn motto ("No Stress") niet gestolen. Je voelt je er echt altijd op je gemak, zowel in als buiten het hotel. De excursies die je kan boeken zijn ook heel leuk. Wij hebben de eilandtour gedaan (zat goed in elkaar en heel fijne gids) en het Seabobben bij Orca Dive Club (wederom een superfijne gids). Wij hebben een zalige vakantie achter de rug!
Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk een weekje tot rust komen!

Debby, 23-3-2016

De instelling op Kaapverdië is 'No Stress' en zo hebben wij deze week ook echt ervaren. Heerlijk bijkomen op het strand of langs het zwembad. Het eten was er goed. Er zijn 3 a la carte restaurants. Waterside vonden we iets tegenvallen (erg taaie tonijn) maar de overige a la carte restaurants en buffet waren prima. Mensen die het eten slecht vinden of weinig keuze moeten eens nadenken over wáár ze zich bevinden op de wereld... Het personeel is vriendelijk niets is teveel gevraagd. Wees vriendelijk dan krijg je ook vriendelijkheid terug. De bedden sliepen goed misschien wat kleiner dan thuis maar ach.... Jeeptour was leuk om iets meer van het eiland te zien; Catamaran excursie vrij saai in onze ogen.

Wij raden mensen zeer zeker aan om naar Melia Tortuga af te reizen. Twijfel je tussen Tortuga en Dunas? Dunas is vele malen groter en in onze ogen massaal. Tortuga veel knusser en kleiner opgezet.

Er komt een nieuw Melia hotel tussenbeide, daar wordt nu aan gewerkt.Wij hebben geen last gehad van verbouwingen.

Gereisd met partner in maart 2016

Super

Peter, 21-3-2016

Zeer goed en verzorgd hotel, eten was prima.

Minpuntje: zwemmen in de zee aan het strand van hotel in bijna onmogelijk en gevaarlijk ( rotsen ) .

Gereisd met vrienden in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Tortuga Beach Resort & Spa in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Tortuga Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia Tortuga Beach Resort & Spa scoort een 7.94 uit 10 op basis van 92 reviews.