Hotel Dunas De Sal ****

7,6

37 reviews over Hotel Dunas De Sal in het Nederlands

Verouderd, overschat design hotel

Lena, 14-4-2017

Het hotel: mooi van design, verouderd,met een fijn zwembad, ligstoelen,sobere, propere kamer. Vrij rustig gelegen,wel 7/7 lawaai door de bouwwerf.De hele omgeving is zogoed als 1 bouwwerf,overal afval, weinig mooi s te zien.Het personeel is weinig hartelijk,beperkt vriendelijk en ze kunnen te weinig Engels om coversatie te voeren,uitleg te geven.De service is ondermaats;zelf koffers naar 1e verdiep zeulen,handdoeken met gaten en vuile plekken(betalend!), vuile en versleten ligkussens en gym

De all in formule is zeker geen aanrader, de vaste(=verplichte) menu s zijn eentonig, beperkt (2x hetzelfde op 1 dag, soms koud geserveerd, een gepelde mandarijn, overrijp fruit of fruit uit blik vind ik geen dessert waardig! Drank (zelfs gn water!)is NIET inbegrepen, alles is er erg duur!

De zee is dichtbij,de weg naar zee is ronduit smerig.

Alles samen is deze reis eerder teleurstellend, prijs kwaliteit zeker niet in balans en het hotel is geen 4 sterren waard!

Gereisd met partner in april 2017

Mooi en rustig

Wim, 9-3-2017

Mooi en rustig hotel met mooie kamers . Zeer goed hotel voor wie niet van de te drukke allin hotels houd . Ontbijt niet heel uitgebreid maar lekker en alles vers . Zwembad niet verwarmd maar dat hoefd niet voor ons .
Gereisd met vrienden in februari 2017

Geweldig mooi en schoon resort, aanrader!

Dianne, 6-2-2017

Ik zou niet kunnen verzinnen wat niet goed was aan dit resort. Alles tip top. Maar zoek geen cultuur of natuur. Daar is niet zoveel aan. Even lekker niets dan zwemmen, drinken en goed eten.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dunas De Sal bij:

Mooie plek voor effe niks

Robert Teske, 12-12-2016

Mooi schoon hotel service Ok alles super schoon erg veel rust
Gereisd met partner in december 2016

Niet voor herhaling vatbaar, zware teleurstelling

Mieke, 11-2-2016

Vergane glorie, géén zeezicht, grote werf tussen hotel en zee door aanleg Hilton, hele dagen kloppen en slijpmachines, aan de bar nooit personeel, geen leven, niets aantrekkelijk gemaakt.

Het zwembad was veel te koud.

Zeer minimalistisch, veel lawaai in de gangen.

Vriendelijke maar dikwijls ondermaatse bediening.

Als je iets wou moest je ernaar 'op zoek'.

De kamers waren het strikte minimum maar waren proper. De bedden waren vreselijk hard zodanig dat mijn partner vier dagen lang rug -en beenproblemen had.

Voor vier sterren was het eten écht niet Ok. Wij zijn geen grote eters maar een soepje gevolgd door een hoofdgerecht met eer kinderportie en dan een stuk taart, puddinkje of een peer was niet ons gedacht van een vier sterren hotel.

Na het avondmaal waren wij verplicht van naar de kamer te gaan want er was nergens iets te beleven. Noch in het hotel, noch in het nabijgelegen dorpje Santa Maria waar allemaal dezelfde winkeltjes terug te vinden waren met veel te opdringerige mensen.

Gereisd met partner in februari 2016

Aardig kleinschalig hotel met mooie binnentuin.

Tanno, 9-2-2016

Wij hadden een superieurkamer met groot balkon met 2 ligbedden. Helaas geen terrasstoelen en tafel. Balkonvloer was altijd wel vies vanwege het vele zand. Kamer werd iedere dag redelijk goed schoongehouden. De kamer was groot genoeg maar zeer minimaal ingericht, zoals met maar een rechte stoel. Voldoende kastruimte en goed bed. Geen ongedierte. Ontbijt was goed, maar men kwam altijd serviesgoed te kort. Restaurant en bar waren verder sfeerloos en daardoor werd er nagenoeg geen gebruik van gemaakt. Wifi ticket (1 uur geldig) kreeg je alleen tegen het gebruik van een betaalde consumptie. Een ticket voor een week wifi kost €15, maar het max. verbruik is maar 500 MB en dus kan al binnen 1 dag opgesoupeerd zijn. Zwembad (ligbedden) met daaromheen gras en palmbomen is mooi en ruim. Omgeving hotel desolaat en wat overlast van de in aanbouwzijnde Hilton t.o. het hotel wat nog wel 2 jaar duurt. 10 minuten lopen naar Santa Maria langs goed verlichte weg met fietspad. Supermarkten op 300 m.
Gereisd met partner in januari 2016

mooi kleinschalig designhotel

Melissa, 16-4-2015

Dit hotel is heel wat kleiner dan de andere hotels in de buurt (RIU bv), wat ik persoonlijk wel gezellig vind. Het ligt vlak bij de zee (2 min. te voet) aan een brede mooi aangelegde straat met voetpad en fietspad, maar jammer genoeg wordt er momenteel gebouwd aan een Hilton hotel tussen dit hotel en de zee. Het zicht richting de kust wordt dus belemmerd door een bouwwerf, maar gelukkig hebben we daar voor de rest niet veel overlast van ondervonden. We hadden enkel ontbijt en dat was in orde, met lekkere cake en koekjes. We hebben er ook een keer geluncht maar prijs/kwaliteit viel dat wat tegen. De kamers in het hotel waren netjes, met een terrasje met zicht op het zwembad en mooie tuin bij elke kamer, maar de bedden waren een minpunt. Ook voor kinderen is het niet ideaal. Er is wel een groot ondiep zwembad, maar het water was erg koud. Maar al bij al is dit hotel toch een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Goed vertoeven

MenM, 7-2-2014

Kleinschalig hotel zonder poespas. Schone kamers. Geen ongedierte gezien, op vliegen na. Alleen b&b geboekt, goed ontbijt.Wel standaard beleg. Als je het gaat vervelen kan je in dorp wat anders kopen als beleg. Avondeten geen ene keer gedaan in hotel, trok ons niet aan. Prijzen zijn wel behoorlijk hoog voor minibar.

Winkel naast hotel, kunnen in minibar.

Verwacht geen RUI hotel o.i.d.

Geen entertainment. Personeel receptie wel onvriendelijk, kamermeisjes

heel aardig en doen (vrijwel) alles voor je.

Zeker niet boeken met kinderen. Elke kamer heeft twee zonnebedjes tot beschikking. Voor strandliefhebber redelijke afstand tot strand. Tot dorp is het te lopen. Elke minuut komen er ook taxi's langs. Wij gingen voor duiken, kwamen er te laat achter dat in hotel een prima duikcentrum gevestigd is.

In dorp meer dan voldoende restaurantjes, geldautomaten, excursies, autohuur etc.

Gereisd met partner in januari 2014

Heerlijk verblijf gehad

Beaches, 27-1-2014

We hebben een heerlijke week gehad in dit hotel. De kamer werd netjes schoongemaakt en we hadden geen mankementen in onze kamer.

Het was er erg rustig. Ons iets te rustig dus wij hebben alle avonden in het stadje gegeten maar ook daar waren de restaurantjes niet vol. Het toerisme draait er nog geen volle toeren maar dat maakt deze bestemming juist nu zo bijzonder. De voorzieningen waren allemaal prima onderhouden in dit hotel. De duikschool onderin het hotel is een aanrader. Hele vriendelijke instructeur.

Ontbijt was prima. Yoghurt, broodjes, fruit, voor ieder wat wils lijkt mij.

Dit hotel ligt nog wel in een bouwput, bij aankomst schrokken we wel een beetje maar eenmaal binnen heb je dit niet meer door en het strand en authentieke centrum liggen op loopafstand.

Heel vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in oktober 2011

Vergane glorie, heel erg jammer!

A. & G. Vogt, 8-9-2013

Wij hebben dit hotel uitgekozen omdat wij geen fan zijn van grote resorts en van de rust wilden genieten. Daaraan voldeed dit hotel volkomen. Echter wat wij niet gedacht hadden is dat het hotel nodig aan renovatie toe is en er slechts een minimum aan onderhoud gepleegd wordt. Bij aankomst waren safe en airco kapot, de doucheslang was gescheurd (metaal, gevaarlijk), de voegen zaten vol met schimmel er was een flink stuk uit de muur geslagen. Geen mooie aanblik, maar een en ander werd wel nog dezelfde dag gerepareerd en schoongemaakt. Men heeft ons ook andere kamers aangeboden, maar die waren qua ligging dan weer slechter. Aangezien er niets aan entertainment wordt gedaan is dit hotel ideaal om te genieten, er zijn dan ook maar weinig ouders met kleinere kinderen. Aangezien er sprake is van achterstallig onderhoud aan de kamers, zitten overal kakkerlakken. Er moest elke dag met vergif in de kamer gespoten worden. Dweilen met de kraan open, want ze kwamen toch weer overal naar binnen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dunas De Sal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dunas De Sal in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dunas De Sal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dunas De Sal scoort een 7.55 uit 10 op basis van 41 reviews.