Sal
7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Murdeira Village**** bij :

9 reviews over Aparthotel Murdeira Village in het Nederlands

Erg genoten

Jannie en Joop, 25-3-2017

Wat ik hier op deze site aan recensies lees vind ik echt jammer . Ik vrees dat het mensen zijn die denken dat ze voor een RIU of Hilton hebben betaald .

Voor prijs /kwaliteit is dit zeker niet slecht . De mensen zijn er super vriendelijk en doen er alles aan om je een prettig verblijf te bezorgen . Het eten is niet er uitgebreid maar wat er ligt is gewoon goed te eten (mocht iets warmer). De kamers zijn goed ingericht en super schoon . Mochten we terug gaan naar Kaapverdie dan zouden we zeker weer overwegen om naar Murdeira te gaan .

Gereisd met partner in maart 2017

Mooie accomodatie aan rotsstrand met ruim zwembad

Martin van der Tuin, 22-3-2017

Ontbijt was beter dan eentonig avondeten, kamers waren ruim en netjes en je kunt maaltijden gebruiken in de buitenlucht met zicht op oceaan. Bier was soms zurig naar mijn smaak wat kwam door mindere hygiene.
Gereisd met partner in augustus 2016

Excellente vakantie.

F.Wessels, 24-2-2017

Appartement, zeer schoon, warme douches, elke dag nieuw bedden goed en handdoeken. Rustige locatie. Zeer vriendelijke mensen.2 schitterende zoutwater zwembaden. 1 voor de kleintjes, de ander voor geoefende zwemmers. Mooi restaurant, zeer uitgebreid ontbijt en dinerbuffet.

Zwembad ligt prima uit de wind. Strand aan de baai loopt stijl af en vangt veel wind in de maand februari. Wordt door niemand gebruikt. 2 maal per dag een gratis shuttle bus naar Sancta de Maria of Espargos. Sancta Maria heeft fantastische stranden.

Wifi ontvangst is matig. Je krijgt een week gratis een Wifikaart. Minimarkt is aanwezig , zeer beperkt assortiment.

We kunnen ons totaal niet vinden in de klaagverhalen van andere gasten.

Gereisd met partner in februari 2017

Horrorvakantie

Jolanda Smink-van den Brink, 12-10-2016

Het "hotel" was goed en de mensen erg aardig (de meeste)

Een week met mijn dochter geweest. Van de 8 dagen 2 dagen kunnen genieten de rest van de tijd zijn we beiden doodziek geweest van het eten het het zwem- en douche water.

Er verbleven 15 Nederlanders en we zijn allen ziek geworden.

We zijn nu een week thuis en zijn nog niet helemaal opgeknapt.

Blaasontsteking, diarree en overgeven zodat we niet meer de omgeving konden verkennen, we moesten bij een toilet in de buurt blijven.

Dus begrijpelijk eens maar nooit weer !!!!!

Gereisd familie in september 2016

Zeer goed

Luc & Rita, 1-5-2016

Eerst en vooral : alhoewel alles altijd voor verbetering vatbaar is de vakantie in Murdeira village zeker de prijs waard. Waar ze op Zoover de 5.1 vandaan halen is mij een raadsel. Waarschijnlijk hebben deze mensen gewoon een verkeerde keuze gemaakt. Voor ons mag de beoordeling zeker tussen de 7.5 en 8.0 Het belangrijkste minpunt is (meestal) het gebrek aan warm douchewater en er zijn geen koffie faciliteiten op de kamer. De kamers zijn basic maar worden zeer proper onderhouden. Dit geld ook voor de openbare ruimten en het grote zoutwater zwembad. Het eten is eenvoudig, maar steeds vers en lekker. Alle dagen soep, vis, vlees, pasta, groenten en dessert. Middag en avond. Voor ons mocht het warme middageten vervangen worden door iets uitgebreidere salade-faciliteiten. Er wordt inderdaad regelmatig ongeveer hetzelfde geserveerd maar nooit verschillende dagen na mekaar en er zijn slecht 40 hotelkamers, dus een zeer uitgebreide en gevarieerde keuze is gewoon onmogelijk. Op de tafels liggen stoffen tafellakens en stoffen servetten!!! Nagenoeg alle dranken zijn in flesjes, ook de cola of limonade. En als men wil kan men gewoon frietjes of een pizza bestellen. (bij all-in) Op zaterdag en dinsdag is er een zeer goede barbecue. Ook het bier en de wijnen zijn genietbaar. Wie zijn gading niet vind…? Vriendelijk en behulpzaam personeel Het internet is snel maar kost wel wat. Schakel uw automatische uploads op uw PC uit want uw Mb is zo weg. Mocht u gaan voor fuiven of het nachtleven dan bent u aan het verkeerde adres, maar uitgaan in Santa Maria kan perfect met de taxi. Heen kan op kosten van het resort (terug trouwens ook maar dit is te vroeg) en terug kan met de taxi à €7. Wij hebben in alle geval meer en veel beter gekregen dan we verwacht hadden en wij hebben leuke mensen ontmoet. Prima wintervakantie.
Gereisd met partner in november 2015

Geweldige vakantie!

Hilda Smits, 26-1-2016

Super geweldig personeel

Super geweldige keuze aan het buffet

Super lekker weer

Super kamers ( voor de prijs die je ervoor betaald )

Super Geweldig strand ( Bijna privé )

Super Geweldige schoonmakers

Super dat ik zo nog even door kan gaan, wij zijn zeer enthousiast!

Gereisd met partner in januari 2016

Weg blijven, niet eens over na denken!

Nol Roos, 23-5-2015

Murdeira is en slecht resort! Wij kregen bij touroperator voor 4 personen ons volledige geld terug. De kamers zijn ok, de manager is vriendelijk, maar het is het Siberië van Sal. Het strand is alsof er een lekkende olietanker is geweest, 4 dagen niet kunnen douchen, ver weg van de bewoonde wereld en de prachtige stranden van Santa Maria, het eten was om te kotsen, de eetzaal had 1000 TL balken waardoor het mega ongezellig was. 9 zonnebedjes voor het hele resort. Een groot waai en tochtgat! Zo kan ik nog wel verder gaan... Ga hier niet naar toe, je bent gewaarschuwd!!!!!!!! Wil je naar Sal, ga dan naar Santa Maria!
Gereisd met vrienden in april 2015

Schoon, prachtige rotsen, heerlijk zonnetje

Tiny, 11-4-2015

Wij zijn net terug van een zonovergoten vakantie. De kamer /appartement was echt super.groot, heerlijke bedden, super schoon. Douch is even een dingetje, soms prima harde straal maar soms ook niet.

Omgeveing is niet veel te beleven, wel fijne rots wandelingen gemaakt. En gelukkig was een een gratis taxi servuce naar het dorp. Hier vindt je de toerisma, wat winketljes, teraasjes, en een prachtig strand met een helder blauwe zee. Echt genieten.

Het eten in het hotel was erg goed en niet vet, erg gezond. Alleen zat er weinig variatie in het eten. Elke dag iets van aardappelen/rijst/pasta, vlees of vis, worteltjes/ boontjes of brocceli. Toetje, fruit uit blik, cheescake en ijs. Ontbijt was ook goed maar weinig afwisseling elke dag kon je kiezen tussen kaas/ ham, jam en een vet gebakken ei.

Aanrader de eilandtour met J, hij kan prachtig vertellen over het eiland.

Wij hebben het heerlijk gehad, maar ik ga niet terug naar dit eiland. Wij hebben nu alles wel gezien.

Gereisd met partner in maart 2015

Mooi vakantiedorp

s van dijk, 21-12-2008

murdeira village is een vakantiedorp. je kunt er studio´s, woningene en villa´s huren. Echter wonen er ook welgesteldere autochtonen. Dat vonden wij leuk want na school komen de kinderen zwemmen en in het weekend komen de gezinnen bijeen bij de pool om er een glaasje te drinken.

Het is er verder heel rustig. Murdeira ligt ongeveer halverwege het eiland. Je kunt voor 10 euro met de taxi naar santa maria of naar het noorden.

Je kunt half pension boeken. Het eten in het restaurant is erg smakelijk. Soep, salade, vlees en vis en toetjes staan op het menu. Je mag zoveel gangen eten als je wilt. Voor de lunch kun je aan de pool bar snacks bestellen.

Er is ook nog een supermarktje, en ligging aan het murdeira zandstrandje.

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Murdeira Village in Murdeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Murdeira Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Murdeira Village scoort een 7.2 uit 10 op basis van 11 reviews.