Camping Diseh Camp & Private Camp Site ***

Camping Diseh Camp & Private Camp Site
Diseh Camp  & Private Camp Site

2 reviews over Camping Diseh Camp & Private Camp Site in het Nederlands

Kees, 19-4-2008

De beoordeling maakt duidelijk dat wij niet erg tevreden zijn. Vooral het sanitair deugde niet. Het eten was niet best, slecht klaargemaakt (droog vlees) en het stond te lang in de zon. Het personeel toonde alleen plichtmatig interesse. Het betalen van dure drankjes (5 JD vond men het belangrijkste.Wij zagen de andere morgen de gebruikte glazen met koud slecht water afspoelen om vervolgens met een oud laken te worden afgedroogd. De sterrenhemel was inderdaad prachtig een unieke ervaring. De tent zelf was OK , onze lamp deed goede diensten.
Gereisd met partner in april 2008

S en A, 13-5-2007

Helemaal te gek om uberhaubt in de Wadi Rum te zijn. We hadden de pech dat het enorm hard waaide en we daardoor geen heldere nacht hadden, maar de sterrenhemel moet indrukwekkend zijn. Je eet mee met wat de pot schaft. Het wordt ofwel onder de grond bereid ofwel op een bbq. Maar helemaal prima en erg lekker. Sanitair stonk vooral erg. Was op het oog wel schoon, maar niet fijn bivakeren. De tenten waarin je verblijft zijn perfect. Gewone bedden, tafeltje met daarop heel schattig twee glazen en een fles water. Je kunt zo voor een jeepsafari de fantastische woestijn in! Echt wel een aanrader tussen al die hotels door! En allemaal aardige mensen om je heen.
Gereisd met partner in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Diseh Camp & Private Camp Site in Wadi Rum , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Diseh Camp & Private Camp Site zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Diseh Camp & Private Camp Site scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.