9,5

Uitstekend

1 review over Lodge Al Nawatef Camp in het Nederlands

Idilisch

Mark, 29-11-2009

Zes kleine bedouine tent / huisjes (onderkant van steen, echte deur en ramen, bovenkant van tentdoek), elk huisje staan twee bedden, dekens zijn aanwezig. Wij hadden eigen lakens bij ons. Er is een grote gemeenschappelijke tent waar je kunt vertoeven en waar het eten wordt geserveerd.

Wij vonden het hier fantastisch, een aanrader, als wij ooit weer naar Jordanie gaan slapen we ook hier weer een paar nachten.

Het is heel simpel (basic), maar schoon er is een douceh en wc (type gat in de grond). De ligging is perfect, boven aan de rand van een ravijn met fantastisch uitzicht. Perfect als uitvals basiis om het Dana Nature Reserve te bezoeken en wij hebben hele mooie wandelingen gemaakt direct vanaf het Nawatef Camp.

Ali, de iegenaar, spreekt perfect Engels en is heel behulpzaam.

Gereisd familie in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Al Nawatef Camp in Ar Rashadiyah, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Al Nawatef Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Al Nawatef Camp scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.