Beoordelingen Hotel Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba*****

Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba*****
38 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba*****
South Beach Road, 77110, Aqaba

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba***** in Aqaba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba scoort een 8,7 uit 10, op basis van 38 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba***** in Aqaba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 74 vakantiefoto's van Hotel Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba***** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Jordanië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Jordanië. Vergelijk Hotel Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba***** met andere accommodaties in Aqaba.
Even geduld a.u.b.

8,6
9,4
9,4
9,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Zéér mooi"vertalen
s
10,0

29-09-2014 gewoon fantastisch, niets op aan te merken, buitengewoon vriendelijk personeel, héél lekker eten, voldoende plaats aan de meerdere zwembaden of het strand, het grootste pluspunt : niemand valt je lastig als je de stad in gaat om een souveniertje te kopen. Wij gaan zéker teug !

met een groep, Sept. 2014
"Jordaanse Oase"vertalen
Vi
10,0

18-09-2014 Dit resort heeft alles wat je nodig hebt voor een heerlijk vakantie in Jordanie! Het eten is super smaakvol en ziet er uit om je vingers bij af te likken (ik ben geen toetjes mens en kon het gewoon niet laten om er iedere avond 4 te proeven:).

Het is luxe, groots zonder dat het gezelligheid verliest. Als sportliefhebber was ik helemaal in mijn element met het zwembad. Naast de verschillende zwembaden en bubbelbaden is er namelijk een soort zwemweg waardoor je baantjes kun trekken zonder saai heen en weer te moeten zwemmen:) De ligging aan zee is fijn (prachtige ondergaande zon vanaf de bar op het strand!) en het design van de hele locatie is prachtig! Ik ben fan:)

met een groep, Sept. 2014
"Prachtig hotel met goede service"vertalen
Daisy
10,0

15-09-2014 Groot, mooi en modern hotel met geweldige service en een heerlijke keuken.

met partner, Mrt. 2014
"Fantastisch hotel en personeel!"vertalen
fam_klaver
10,0

18-03-2014 Prachtig plek voor rust en relax. Heerlijk eten!
Hotel personeel is geweldig, ik heb een ongeluk gehad tijdens mijn vakantie en kan ik niet anders zeggen dat ik in de watten gelegd bent door het personeel... vlees snijden tijdens de diner, eten ophalen, comfortabel liegstoeltje maken bij het zwembad en dagelijks interesse tonnen door de managers: hoe het met mij gaat.

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Beste service in Jordanie en kindvriendelijk"vertalen
wimdv777
9,0

01-03-2014 Mooi hotel in hedendaagse stijl met afrikaanse toetsen, mooie uiteenlopende zwembaden maar slechts 2 verwarmd (feb) je kan leuke dingen zien met een snorkel direct voor het hotel oa clownfisch, zeer vriendelijk personeel en enorm kindvriendelijk, zeker voor een klein blond krullebolletje als onze dochter. Buffetten zijn gevarieerd en echt smakelijk, nu in afgesloten pannen op inductie dus steeds warm, alles is clean en echt lekker. In weekend dus vrijdag tot zaterdag wel extra druk door locals maar dat geeft wat couleure locale, in de week rustiger.

met partner, Okt. 2013
"Van 5 naar maximaal 3 sterren !"vertalen
L. Visser
3,0
5,0
10,0

17-10-2013 Wij verblijven op dit moment in dit hotel en hebben ontzetten veel pech. De lokale bevolking is een weekje vrij en maakt van dit 5 sterren hotel een grote klere zooi. Vooral tijdens ontbijt en diner verandert het verblijf door hun a sociale en onbeschofte gedrag in een drama. Het hotel heeft alles om een prima 5 sterren hotel te zijn maar dan zonder de lokale bevolking die vakantie heeft. Zoek voor uw verblijf aub uit of dit zo is want dat kan uw vakantie volledig verpesten. Kinderen rennen door de eetzaal het buffet is een zooitje (al is de kwaliteit van het eten erg goed). Het personeel kan de drukte niet aan en de tafels blijven vol met vuile borden. Wij waren helaas op het verkeerde moment op de verkeerde plaats en dat is pure pech in dit toch geweldige hotel. Een ander minpunt is de zeer hoge prijs van de drankjes ( 8 euro voor een biertje). Kortom laat u informeren voor u boekt !

met partner, Sept. 2013
"Prachtig hotel in een fantastisch land!"vertalen
Simone
8,0

30-09-2013 Het hotel ligt in Tala Bay, een kunstmatig dorp bestaande uit een aantal resorts. Bij aankomst waren wij even stil van het prachtige beeld, een stijlvol gebouwd hotel met vele zwembaden en op de achtergrond de rode zee en het Sinai gebergte. Het personeel is buitengewoon behulpzaam, tot in het overdrevene toe. Het eten was erg goed, heel erg veel keus, elke dag wat anders, en de koks bakken elke morgen je omeletje zoals jij het wilt. De kamers zijn goed. Ruim en schoon en elke dag wordt de minibar gratis aangevuld wat helemaal top is. Het zwembad is fantastisch, groot, schoon, en badhanddoeken zijn gratis verkrijgbaar. Wij hebben 3 dagen een auto gehuurd in het hotel, en zijn naar Wadi Rum (1 uur), Petra (2 uur) en de Dode Zee (3 uur) geweest. De dode zee is eigenlijk te ver weg, maarja... je wilt toch een keer ervaren hoe het is om te blijven drijven, dus ik zou het zeker niet afraden. De mensen in het land zijn heel erg vriendelijk: 'Welcome to Jordan' is hun vaste begroeting.

met partner, Juni 2013
"PERFECT HOTEL !! prima service !!"vertalen
Kim
10,0

21-06-2013 Perfect hotel, niet te verwarren met Movenpick in Aqaba waar je in de drukte van een stad zit maar zeer rustig gelegen in Tala Bay..
Prima ligging om met het gratis (airco) busje Aqaba te bezoeken en andere uitstappen te maken.
Grote variatie aan het buffet zowel westers, oosters als lokale gerechten..Ook het ontbijt is zeker OK te noemen. Service van de Filipijnse diensters is soms naar het overdreven aan. Elke dag gratis aanvulling van je mini-bar (frisdrank, vruchtensap en water) maakt de erg dure drankjes in hotel wat goed. Deze kan je in ijszakjes meenemen naar het zwembad en strand zonder problemen. Kamers zijn ruim en de airco blijft werken ook bij het verlaten van je kamer wat vanaf juni ook zeker nodig is ;-) ..

met partner, Okt. 2012
"Prima afsluiter van rondreis Jordanië"vertalen
Petra
8,0

06-01-2013 De ligging is te ver van Aqaba om even die stad te bezoeken. Het ligt buiten de stad samen met een aantal andere resorts. Het personeel is vriendelijk en beleefd. Nette kamer en ondanks aan de weg en buitenkant van het resort gelegen, geen geluidsoverlast ondervonden. Massages vielen nogal tegen. In een soort hutje waarbij je niet kon relaxen vanwege de herrie buiten. Masseuse zelf wel vriendelijk en kundig. Restaurants goed maar erg massaal. Cocktailbar leuk gelegen maar te weinig bediening.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Super !"vertalen
peter
10,0

28-08-2012 In augustus 2 weken in dit hotel verbleven. Er iedere dag volop genoten van vooral de service van het personeel en het eten. Niets is teveel voor het personeel en altijd een lach op hun gezicht. Het eten is behoorlijk gevarieerd en volop keus. In augustus wel heet (44 graden) en zoals door anderen al beschreven een behoorlijke drukte van de lokale families inclusief kinderen. Ook hier werd echter door het personeel rekening mee gehouden en werden we iedere dag op een wat rustiger gedeelte van het restaurant neergezet. Verder zijn de zwembaden top. Voor de gasten zonder jonge kinderen is er zelfs een apart zwembad waar geen kinderen mogen. Heerlijk om hierin te relaxen, net zoals in de jacuzzi bij het zwembad. Enig nadeel is dat het hotel zelf en de drankjes aan de bar behoorlijk duur zijn. Op de kamer is de frisdrank in de minibar wel gratis en wordt dagelijks bijgevuld. Strand is ook lekker al valt de zee bij het hotel wel een beetje tegen.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?