Hotel Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba *****

Hotel Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba
Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba bij:

48 reviews over Hotel Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba in het Nederlands

eind februari

Dominique de meyer, 25-2-2017

Jordanië is voor ons een topbestemming als je in een korte periode cultuur natuur en rust wil combineren. We hadden prachtig weer. Movenpick tala bay heeft onze ver wachtingen volledig ingelost. Zwitserse standaarden. Rust klasse en service. Bier en wijn zijn aan de dure kant maar dat kan je verwachten in Jordanië . Met de Marina om de hoek kan je makkelijk een fles wijn of andere kopen voor schappelijke prijzen. Aanrader voor ons.
Gereisd met partner in februari 2017
General Manager, General Manager , 28-2-2017

Beste Dominique,

Dan Benzaquen

Aanbeveling

De Moor, 31-1-2016

Ongelofelijk goed!!! Één negatief punt': geen all in te boeken want alcoholische dranken zijn peperduur . Accomodatie is schitterend. Tala Bay is wel een eindje van Aqaba.

Weer in november is er ideaal . In Aqaba wordt je met respect behandeld.

Gereisd met partner in november 2014
General Manager, General Manager , 4-2-2016

fijn vakantie gehad

Mo, 30-11-2015

veel mooie hotel gezien dit is een ware 5 * hotel perfect.

rust en vriendelijke personeel.

lekker eten. veel faciliteiten.

mooi en ruime hotel met veel groen.

Gereisd met vrienden in november 2015

Algemeen directeur

Prachtig hotel en geweldige service.

Kim, 22-6-2015

Mooi resort met een reeks mooie zwembaden. Op het resort merk je niet dat het zo groot is. Ze hebben kleine plekjes gecreëerd langs de zwembaden waar ligbedden staan.

Het resort is gelegen in Tala Bay, dit is een gebied gericht op binnenlandse en buitenlandse toeristen. Het staat vol met resorts en vakantiehuizen. Het haventje herbergt wat souvenirwinkeltjes en iets van 4 restaurantjes. Verder is er weinig uitgaansleven te bekennen.

Tala Bay is echter de perfecte plek om te duiken/snorkelen, dit omdat het gebied zich buiten de haven bevindt. Wanneer je in Aqaba verblijft heb je een aardige reistijd om naar een duikstek te komen, voor ons was het gemiddeld 5 minuten per boot. We maakten gebruik van de duikschool op het resort.

Het eten en drinken is erg prijzig. Voor een biertje betaal je gemiddeld 9 euro, een cola ongeveer 5 euro. Andere kant is wel dat je minibar elke dag gratis wordt gevuld met 5 blikjes frisdrank en 2 flesjes sap. Wij kregen ook nog dagelijks 8 flesjes water gratis

Gereisd met partner in juni 2015
General Manager, General Manager , 25-6-2015

It was very pleasant reading your review especially after knowing that you enjoyed your overall stay with us. Guests' comments are very important in maintaining our service standards and we really appreciate that you have taken the time in sharing your experience during your stay.

We have taken note of your constructive comment about our beverage prices and please be assured that my team and I will address this with great care.

We hope to welcome you back. and hopefully it will be in the not too distant future.

Best regards

General Manager

Super hotel! Geen opmerkingen!

Stefan Taveirne, 22-3-2015

Beste Hotel ever ! Zeker de moeite waard . Het eten is voortreffelijk en het personeel zeer vriendelijk. Ook de managers lopen rond en vragen naar je mening . Topklasse dus :-). Drankjes zijn aan de dure kant maar voor zo’n klassehotel hadden we dit over. I loved the Sushi !
Gereisd met partner in maart 2015

goed

balletje84, 16-3-2015

Het personeel was zeer vriendelijk maar aan de receptie helemaal niet. Als je iets vroeg, gingen ze kijken om het in orde te brengen maar zelfs na meerdere keren vragen, gebeurde er niets.
Gereisd met partner in maart 2015

Heerlijke vakantiebestemming

Bianca, 5-3-2015

Wij hebben genoten. Erg mooi hotel, goede kamers, lekker afwisselend eten, en uitmuntende bediening. Hou er wel rekening mee dat ook bij half pension, de drankjes niet inclusief zijn en best duur! Wij vonden dit hotel mooiste van andere hotels in Talabay en zeker beter dan in Aquaba. Hier kom je makkelijk met gratis shuttle of goedkope taxi.

Wij waren in November en dan kan het al frisjes zijn. Was prima weer ma rond 1530-1600 was het gedaan met zonnen.

Gereisd met partner in november 2014
General Manager, General Manager , 7-3-2015

Reading your review was very rewarding especially after learning that you enjoyed your overall stay in our resort. Guest feedback is very important in maintaining our service standards and we really appreciate that you have taken the time in sharing your experience during your stay.

Best regards

General Manager

Fantastische vakantie in super hotel.

Johan Ysenbrandt, 20-1-2015

Een fantastisch vakantieadres voor een zon/strandvakantie, aangevuld met uitstapjes naar patra en wadi Rum. Zeer lekker eten in het hotel, en zeer vriendelijk personeel.
Gereisd met jonge kinderen in december 2014
General Manager, General Manager , 7-3-2015

Thank you for taking the time in writing your review and for sharing your experience during your stay in our resort. We are very pleased to be part of your holiday vacation and we hope we made it a memorable and an enjoyable one.

We hope to welcome you back. It will be a pleasure to have you again in our resort.

Super hotel!

Bart Vercruyssen, 6-12-2014

Enige minpunt de peperdure drankjes 15 euro voor een pina colada. We waren hier wel buiten het schoolverlof
Gereisd met jonge kinderen in november 2014
General Manager, General Manager , 15-12-2014
Thank you for taking the time in writing your review and we are pleased to know that you enjoyed your overall stay in our resort. We have taken careful note of your constructive comment about our beverage prices. Please be assured that my team and I will look into this matter further. We hope you could visit us again and hopefully it will be in the not too distant future.

Een echte aanrader.

Nathalie, 6-12-2014

Hotel movenpick tala bay is een echte aanrader. Prachtig domein met mooie grote zwembaden. Super lekkere buffetten . Ook al zat het hotel maar 1/3 vol toch was alles operationeel. Aan elk zwembad een redder, iedere bar bemand. Het personeel draagt je werkelijk op handen en niets is hun teveel. Shuttle bus naar centrum groot plus punt. Minibar dagelijks opgevuld met water en frisdranken. In het weekend is het wel druk met Jordaniërs maar dat levert een grappige mix van culturen.wij waren er met onze tweeling(5 maand) en het hotel is echt aanrader met kids, heel jordanie eigenlijk super kind vriendelijk.enig min punt.....de prijzen van de drankjes zijn echt hoog in het hotel Zelf voor een 5sterren hotel.
Gereisd met jonge kinderen in december 2014
General Manager, General Manager , 15-12-2014
Your review was pleasant to read and we would like to thank you for taking the time in sharing it with us. We are pleased to know that you enjoyed every aspect of your stay in our resort. Guest reviews like yours give us the confirmation that our efforts in providing quality service are appreciated by our guests. We look forward on your next visit. It will be a pleasure to welcome you back.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba in Aqaba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mövenpick Resort Tala Bay Aqaba scoort een 8.97 uit 10 op basis van 50 reviews.