2,6

Onvoldoende

5 reviews over Hotel Aquamarina Beach in het Nederlands

Juanita, 6-8-2007

Net terug van 17 dagen aquamarina. Prima hotel voor de prijs-kwaliteit verhouding. Als je niet te veel verwachtingen hebt is dit een goed hotel. Het is groot, dus het gezur van lawaai in de eetzaal en rijen weet je van te voren. Ik moet zeggen dat het eigenlijk best hartstikke mee viel. Het personeel is erg vriendelijk en doet zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken en werken enorm hard. Waardering van de gasten hier voor ontbreekt vaak, dat is jammer. De animatie is erg eentonig. De ligging is ok, maar als je voor rust gaat, kies dan een ander hotel. De drukte ging ons na twee weken erg storen. Niet alleen de drukte van het hotel, maar ook van de omgeving. Dus een goede vakantie gehad, maar niet voor een tweede keer in dit hotel.
Gereisd anders in juli 2007

Jessuca, 31-10-2004

Wat een aftanse zooi!! Ga er niet heen!! De kamers zijn smerig en oud. Dit hotel is het voorbeeld van vergaane glorie!
Gereisd anders in oktober 2004

Ray, 7-10-2004

Ik heb er zelf niet geslapen maar je merkt direct dat ze op je geld uit zijn. Bij de poort moet je 2.5 JD ( 3 euro ) betalen voor het strand daarna kun je betalen voor een bedje ( 3 euro ). Het strand ( je bent dus al 6 euro kwijt is een bouwput en smerig. Hotel ziet er versleten uit en de service is vreselijk. Geen aanrader dus.
Gereisd anders in oktober 2004

Laila, 1-6-2004

Kamers zeer vuil.Badkamer nog vuiler 48jd bed and breakfast schandalige prijs voor zo'n krot
Gereisd anders in juni 2004

i.oudshoorn, 9-1-2004

Afgelopen oktober hebben wij dit hotel bezocht. Je weet niet wat je ziet. Het hotel moest afgebroken worden. Vreselijk. Wij waren in het stadshotel - Aquamarina II, dat is een stuk beter.
Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamarina Beach in Aqaba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamarina Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aquamarina Beach scoort een 2.6 uit 10 op basis van 5 reviews.