Hotel InterContinental Jordan *****

Hotel InterContinental Jordan
InterContinental Jordan
9,3

4 reviews over Hotel InterContinental Jordan in het Nederlands

Mooi hotel met mogelijkheden, slecht management

Familie met 2 kindjes, 25-9-2011

Mooi hotel, maar een bijzonder slechte structuur en communicatie.

Enkele voorbeelden, bij aankomst moesten we meer dan een uur wachten vooralleer onze kamer in orde was. Dit terwijl we vonden dat er zeer weinig volk was. Ze moesten onze reservatie nog checken was de uitleg. De kamersleutels (badges) waren tot soms 4 maal per dag onbruikbaar heel spijtig als dringent toiletbezoek moet brengen. Geen uitleg over hoe laat het ontbijt en het avondmaal begon. Ze stuurden ons naar het restaurant dat niet open was (buffet). Geen probleem als er dan een redelijk alternatief is maar nee hoor een libbanees restaurant was het, waar ze je de kaart geven maar je mag er dan enkel dit en dat van kiezen. Tijdens de avond in de bar was er entertainement maar daar moesten wij voor betalen 15jod minimaal. Om en bij de 45 euro voor 3 theetjes lijkt me toch veel. Niet vriendelijk naar kinderen ze probeerden wel maar veel tekort. Al bij al een mooie bestemming maar een minder goed hotel.

Gereisd met vrienden in september 2011

A. Weterings, 12-1-2008

Subliem hotel, eten is geweldig en service top!

Kamers zijn netjes, de restaurants bieden enorme keuze. Echte aanrader voor Amman.

Gereisd met partner in april 2007

geert, 25-9-2007

Groot stadshotel, gericht op een internationaal (zaken)publiek, straalt niet echt een vakantiesfeer uit, nogal steriel allemaal. Ontbijt was prima.

Gereisd anders in september 2007

Gabi, 16-9-2006

Uitstekende service, prima eten!
Gereisd anders in september 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor InterContinental Jordan bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel InterContinental Jordan in Amman, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel InterContinental Jordan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel InterContinental Jordan scoort een 9.33 uit 10 op basis van 4 reviews.