Hotel Hillside

6,1

8 reviews over Hotel Hillside in het Nederlands

Zeer servicegericht, nette kamers

kim, 9-1-2011

Wij hebben in het Hillside gezeten bij de start en aan het eind van onze rondreis. Zoals al in eerdere beoordelingen staat: het hotel ligt niet op loopafstand van de bezienswaardigheden, maar de taxi's zijn goedkoop. Het ontbijt is eenvoudig, het avondeten vond ik best goed.

Kamers zijn voor Nederlandse begrippen misschien eenvoudig, maar voor jordanië vond ik ze goed.

Wat mij vooral is bijgebleven van dit hotel is het zeer vriendelijke personeel, al onze vragen werden met veel aandacht behandeld en toen onze geboekte taxi niet kwam om ons naar het vliegveld te brengen werd de vader van de receptionist midden in de nacht gebeld om ons te brengen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2008

prima hotel voor een overnachting

Fred, 3-1-2009

Vriendelijk personeel, niet op loopafstand van centrum
Gereisd met vrienden in november 2008

Netjes, maar niet denderend

abelrapido, 28-10-2008

Groot hotel, maar ver buiten de oude stad.

Kamers zijn goed, relatief rustig omdat het niet op een hoofdstraat zit. Personeel is vriendelijk.

Eten en drinken is niet goed. erg basis of prijzig. Je kan beter naar een eettent in de buurt (ca. 15min lopen).

Sanitair is goed en de kamers hebben een Satelliet TV.

Taxi naar Shopping Amman Mall kost ca. 1JD. Veel stelt het niet voor, maar je kan wel de laatste souveniers inslaan of eventueel een fast food hapje nuttigen.

Gereisd met partner in oktober 2008

redelijk hotel

hilda, 18-8-2008

een redelijk hotel, eten is niet zo geweldig, de kamers zijn netjes
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Aanrader

Morris, 9-8-2008

Uitstekende service, vriendelijk personeel. Kamers schoon en netjes. Ligging weliswaar buiten het centrum, maar taxi's staan voor de deur. Bovendien kan men op loopafstand heerlijk van de Jordaanse keuken genieten.

Lobby heel gezellig en de temperatuur is aangenaam.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

jolanda koenders, 22-2-2008

kamers, eten en service zijn goed. De ligging van het hotel is minder als je graag te voet naar de stad wilt.
Gereisd met vrienden in oktober 2007

Monique, 18-11-2007

Niet in het centrum maar taxi's zijn goedkoop. Een taxi naar Mecca Mall kost je ongeveer 2 tot 3 euro en daar heb je veel keus wat betreft westers fastfood en ook nog andere restaurantjes die er goed/netjes uitzien. Het ontbijt niet veel soeps.

Om 4.15 en 4.30 's morgens hoor je de nabij gelegen moskee zeer luid. Er is een bar onder het hotel wel waar ze alcohol schenken maar jammer dat er veel prostitutie gaande is daar.

Gereisd met vrienden in november 2007

I. Oudshoorn, 26-8-2007

Hillside ligt buiten Amman, bij het Universiteitscomplex, er zijn geen restaurants in de nabijheid ( behalve een Mac Donald). Hotel wordt veel bezocht door ned.touroperators.

Kamers : een groot gedeelte vreselijk, er schijnen echter betere kamers te zijn op bovenste verdiepingen !. Er is geen gelegenheid om even buiten te zitten bij mooi weer (na terugkomst van excursie).Ontbijt zeer mager, zoals gebruikelijk in Jordanie in 3 sterren restaurants ( stukken oud stokbrood + marmelade).

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hillside in Amman, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hillside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hillside scoort een 6.13 uit 10 op basis van 8 reviews.