7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Amman Cham Palace**** bij :

9 reviews over Hotel Amman Cham Palace in het Nederlands

Geweldige wekker !

Kristin Verbruggen, 3-2-2015

Verbleven hier 2 nachten tijdens onze rondreis door Jordanië. Het hotel was zo goed als leeg, ze waren nog aan het bekomen van de stevige sneeuwval een week of 3 geleden. Onthaal receptie zeer vriendelijk en aan de WiFi hebben ze blijkbaar eveneens gewerkt, was gratis en werkte perfect, zélfs op de kamer. Flesje water op de kamer is idd geen overbodige luxe, krijg je tegenwoordig bijna overal. Maar dan...wij wisten niet wat ons overkwam wanneer we om 10 voor 5!!! gewekt werden door de Imam van de nabijgelegen moskee met zijn oproep tot gebed, om half zes herhaling !!! Achteraf lachen geblazen maar niet op moment zelf !
Gereisd familie in januari 2015

Dit is een doorvoerhotel voor rondreizen

andré, 26-4-2013

Personeel is niet te vriendelijk (aan de receptie heb je geen toog maar 2 bureaus met 1 of 2 personen op een stoel daarachter )

bar was aan de ingang van eetzaal ( daar mag je nog roken ) dus veel stank en geen aanrader om iets te gaan drinken

Eten is goed doch eentonig ( zeker voorgerecht )

15min (taxi) van centrum , gelegen in buitenwijk (banken enz )

niets toeristisch

Gereisd met vrienden in april 2013
?

Als tussenstop tijdens een rondleiding

marc , 15-4-2012

Het hotel is gewoon goed en eten en service behoorlijk. In principe verblijf je in dit hotel slechts 1 of 2 nachten tijdens een doorreis door Jordanië.
Gereisd met vrienden in april 2012

Service kon beter

gilbert , 18-8-2011

We waren hier 2 nachten.

Mooie en propere kamer,lekker ontbijt en dinner maar de buffetten werden niet optijd bijgevuld.De drank was duur en het bier had soms een eigenaardige smaak.

Op de 2de avond was er een bruiloftsfeest dat tot in de late uurtjes werd voort gezet(het was hoorbaar maar het belette niet om te slapen)

Hadden samen met vrienden onze aanzichtkaartjes aan de receptie afgegeven;geen enkel kaartje is ooit toegekomen.

Kon er niet betalen met een kredietkaart.Voor de kamer en het eten 4 sterren voor de rest???

Gereisd met vrienden in juni 2011

Goed hotel

Fam. Welbergen, 25-5-2011

Wij hebben hier tijdens onze rondreis 2 nachten geslapen. Hadden een nette kamer met een tussendeur. Dit vinden wij persoonlijk een nadeel, maar hadden geen buren dus geen geluidsoverlast gehad. Personeel was vriendelijk, maar niet altijd even behulpzaam. Dit was in andere hotel tijdens onze rondreis wel anders. Ligging goed met een aantal taxi's standaard voor het hotel was je zo in het centrum. Het ontbijt 's morgens en het buffet 's avonds waren goed voor elkaar. Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was niet al te oplettend en vriendelijk. Verder hebben wij het hier voor 2 nachten goed naar ons zin gehad. Alleen jammer dat het zwembad nog niet in gebruik was, wij hadden graag aan het einde van de dag even een duik willen nemen.
Gereisd met partner in mei 2011

Prima hotel

Saskia de Klein, 31-10-2008

Prima hotel waar we aan het begin en aan het eind van onze rondreis hebben overnacht. De hotelkamer was erg ruim met zelfs een bankstel erin. bij aankomst waren onze handdoeken in de vorm van 2 zwanen op het bed neergezet, erg leuk. Schitterend uitzicht over Amman. Ontbijt en avondeten was prima. Er was één avond een Jordaanse bruiloft in het hotel, dat was leuk om mee te maken.
Gereisd met partner in mei 2007

tineke van gils, 21-5-2008

wij hebben een rond reis gemaakt met prive chauffeur dus als we bij het hotel waren afgezet hadden we geen vervoer meer dat is jammer want dit hotel ligt niet in het centrum.En ook is er in de buurt geen gelegenheid om uit te gaan.verder is het hotel wel goed erg druk en de alchohol erg duur vergeleken met andere hotels.
Gereisd met partner in februari 2008

Ria Sleutelberg, 18-4-2008

Dekamers zijn prachtig, maar het restaurant krijgt een dikke onvoldoende. Het is te klein, er is weinig ruimte tussen de tafels. Het buffet heeft minimale keuze en wordt niet op tijd bijgevuld. De bediening is slecht en de tafels worden niet snel afgeruimd en weer opgedekt. Bij het ontbijt moeten we koffie drinken uit een soepkom, zo slecht wordt er opgelet hoe het zit met serviesgoed en bestek. Beslist niet geschikt voor groepen of ze moeten snel iets veranderen. Jammer, want het is verder een mooi hotel, met een zeer rustige ligging.
Gereisd met vrienden in april 2008

Angela, 25-1-2008

service is 's morgens minder als je koffie wilt drinken bij je ontbijt.

als je niet lokale bevolking bent ben je niet veel in de ogen van de kofiie schenkende "dame".

ze oogt ook niet echt vriendelijk (netjes voor wat een sjaggie kop)

een kamer aan de voorkant MET balkon is een aanrader gezien:'s avonds op eigen balkon een drankje is fijer dan in de uitgestorven bar zitten, uitzicht op Amman bij zonsondergang en al het vuurwerk bij bruiloften

Gereisd met partner in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amman Cham Palace in Amman, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amman Cham Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amman Cham Palace scoort een 7.2 uit 10 op basis van 10 reviews.