Vraag en Antwoord Jordanië

Lettergrootte: A A A

virus (1 reacties)
Michelle
9-2-2014
Tijdens onze reis naar Egypte, Cairo, zijn we alletwee behoorlijk ziek geweest. Dat schijnt in Egypte regelmatig voor te komen. Waarschijnlijk een virus waar wij westerlingen erg gevoelig voor zijn. Is het in Jordanië ook zo erg?

fam_klaver
18-3-2014
We zijn net terug van een week vakantie in Jordanie, Movenpick Tala Bay hotel is super. Alles gegeten en niet ziek geweest. We hebben ook buiten de deur gegeten, vaak ook rauwkost, ook geen problemen mee gehad. Gouden regel: geen ijsklontjes in je frisdrank!

Het weer in Oktober (0 reacties)
Cor Faes
7-8-2013
Wat is de gemidelde temperatuur in Oktober in Jordanie

Reisgenoten gezocht Jordanie Mei 2012 (0 reacties)
Dingle
26-2-2012
Ik ben op zoek naar naar mensen die in mei 2012 naar Jordanie willen. Ik ken iemand daar die een gids/chauffeur heeft geregeld voor een 10 tot 12 daagse rondreis. Persoonlijke gids/chauffeur engelstalig. In de minivan gaan 7 mensen, wij zijn er zelf me 2. Iemand interesse? Groetjes.

geld wisselen in Jordanië (0 reacties)
Marc en Marleen
20-6-2009
Wij willen een rondreis maken in Jordanië in november, en hebben al gelezen dat de banken beperkte openingsuren hebben. Wij komen 's avonds laat aan in Aqaba en vertrekken 's morgens na het ontbijt voor de rondreis. Wie heeft er goede tips om ergens geld te wisselen? In de luchthaven? In het hotel (maar dit kan blijkbaar niet in alle hotels)? Of toch beter een bank of wisselkantoor? Ervaringen zijn welkom evenals tips. Dank bij voorbaat.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?