Vraag en Antwoord Jordanië

Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Jordanië bij:

virus (1 reactie)
Michelle 09 februari 2014

Tijdens onze reis naar Egypte, Cairo, zijn we alletwee behoorlijk ziek geweest. Dat schijnt in Egypte regelmatig voor te komen. Waarschijnlijk een virus waar wij westerlingen erg gevoelig voor zijn. Is het in Jordanië ook zo erg?

fam_klaver 18 maart 2014

We zijn net terug van een week vakantie in Jordanie, Movenpick Tala Bay hotel is super. Alles gegeten en niet ziek geweest. We hebben ook buiten de deur gegeten, vaak ook rauwkost, ook geen problemen mee gehad. Gouden regel: geen ijsklontjes in je frisdrank!

Het weer in Oktober (0 reacties)
Cor Faes 07 augustus 2013

Wat is de gemidelde temperatuur in Oktober in Jordanie

Reisgenoten gezocht Jordanie Mei 2012 (0 reacties)
Dingle 26 februari 2012

Ik ben op zoek naar naar mensen die in mei 2012 naar Jordanie willen. Ik ken iemand daar die een gids/chauffeur heeft geregeld voor een 10 tot 12 daagse rondreis. Persoonlijke gids/chauffeur engelstalig. In de minivan gaan 7 mensen, wij zijn er zelf me 2. Iemand interesse? Groetjes.

geld wisselen in Jordanië (0 reacties)
Marc en Marleen 20 juni 2009

Wij willen een rondreis maken in Jordanië in november, en hebben al gelezen dat de banken beperkte openingsuren hebben. Wij komen 's avonds laat aan in Aqaba en vertrekken 's morgens na het ontbijt voor de rondreis. Wie heeft er goede tips om ergens geld te wisselen? In de luchthaven? In het hotel (maar dit kan blijkbaar niet in alle hotels)? Of toch beter een bank of wisselkantoor? Ervaringen zijn welkom evenals tips. Dank bij voorbaat.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe verdiep jij je in de cultuur als je op vakantie bent?