Hotel Keio Plaza Tokyo ****

Hotel Keio Plaza Tokyo
Keio Plaza Tokyo

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Keio Plaza Tokyo bij:

3 reviews over Hotel Keio Plaza Tokyo in het Nederlands

Leuk hotel met erg goede ligging

Edward, 1-9-2009

Keio Plaza is zeer goed gelegen in Tokyo, je loopt het hotel uit en binnen 5 min. zit je in de gezellige drukte van Shinjuku. De kwaliteit van het hotel is goed en, niet te vergeten in Japan, zwemmen is gratis voor gasten, en ook voor kinderen < 18 jaar. Shinjuku ligt erg centraal om de rest van Tokyo te zien.
Gereisd met jonge kinderen in september 2009

marc, 22-5-2007

Shinjuku blijft mijn favoriete deel van Tokyo. Dus hier in een hotel is sowiezo top.

Best een goede kamer; bed redelijk, voor Japanse begrippen goed.

Ontbijt is goed.

Avondeten heb ik buiten de deur gedaan (het NS-building); verder eetmogelijkheden zat in Shinjuku-West.

Goed bereikbaar, met shuttle-bus direct van/naar Narita ("Airport Limousine").

Shinjuku station (= trein + metro)op loopafstand, evenals veel grote warenhuizen.

Prijs/kwaiteit lijkt me goed (mijn baas betaalde, dus echt druk maakte ik me daar niet om...)

Gereisd anders in mei 2007

Rob en Willy, 15-8-2005

19-07/22-07-2005 en 23-07/27-07-2005

Een mooi groot hotel.

De service en behulpzaamheid is goed, erg zakelijk.

Hotel is goed gelegen in Shinjuke, 5 minuten lopen vanaf metro station en s'avonds loop je gelijk de drukte in waar heerlijke restaurantjes zitten.

Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Keio Plaza Tokyo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Keio Plaza Tokyo in Tokyo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Keio Plaza Tokyo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Keio Plaza Tokyo scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.