Hotel Dai-Ichi Annex ***

8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dai-Ichi Annex bij:

3 reviews over Hotel Dai-Ichi Annex in het Nederlands

DavidW, 2-10-2007

Verbleven in dit hotel, eind september 2007.

Uitstekende ligging in Ginza, ook het dichtbij liggende metrostation is perfect. Onze kamer was net klaar van renovatie. Uitstekende kamer, ruim en schoon. LCD-TV en van alle gemakken voorzien. Elke ochtend een engelse krant aan de deur. Ook wij hadden het ontbijt van excelsior snel gevonden. Verder heb je onder het metrostation een foodcourt.

Gereisd met partner in oktober 2007

Saskia, 19-2-2007

In december 2006 hebben wij hier twee nachten doorgebracht. Inderdaad uitstekende ligging dicht bij Ginza shops. Ook 's avonds laat nog over straat gelopen, maar we hebben ons geen moment onveilig gevoeld.

Wanneer je de weg vraagt aan één van de dames van de receptie van het hotel krijg je gelijk goede uitleg, kopien van metro en treinkaarten en de omgeving. Daarnaast gaven ze ook goeie tips om heen te gaan. Uitleg koste ons 10 minuten, maar uiteindelijk heeft het ons veel uitzoek werk gescheeld.

Prima service in het hotel met slofjes, badjassen, tandenborstels, waterkoker, koelkastje e.d. op de kamer. Ook prima douche met lekkere straal.

Ontbijten kan heerlijk in 'excelsior' een koffietent waar je binnen een paar minuten lopen vanuit het hotel naar toe kan (vanuit het hotel naar rechts wandelen).

Enige minpuntje misschien: kamers zijn niet erg groot.

Gereisd anders in februari 2007

Erik & Sandya de Ruijter, 2-10-2006

Perfect centraal gelegen. 3 minuten van Shimbashi station (metro en treinen), en loopafstand van Ginza shops en de parken rond het paleis.

Hotel is knus. Kamers niet al te groot, maar kompleet voorzien: o.a. badjassen, minibar, elektrische gordijnbediening. Geen last van geluidshinder van de spoorlijn ertegenover. Vriendelijke staf. Aanrader, mede gezien de relatief gunstige prijs!

Gereisd anders in oktober 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dai-Ichi Annex bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dai-Ichi Annex in Tokyo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dai-Ichi Annex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dai-Ichi Annex scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.