Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Century Southern Tower*** bij :

1 review over Hotel Century Southern Tower in het Nederlands

Geweldig hotel

Marij Compen, 15-5-2012

Wij hebben 13 nachten hier geslapen in mei 2012. Het is een heel groot hotel, lobby ligt op de 20e verdieping. Wij hadden een kamer op de 30e met geweldig uitzicht over de stad. Grote kamer met 2 bedden van 1.40 die goed lagen. Badkamer was prima, alles aanwezig, shampoo, cremespoeling, douchegel, cremes etc. alles van Shiseido. Iedere dag schone badjassen, tandenborstels en tandpasta etc. Onze koffers waren te laat omdat we door vertraging de overstap gemist hadden in Hongkong maar hier was alles aanwezig. Aan de receptie spreekt niet iedereen Engels maar omdat er altijd minimaal 8 mensen aanwezig zijn is er altijd wel iemand die Engels praat. We hebben hier niet ontbeten, 21 EUR pp vonden wat duur, we gingen meestal naar de Starbucks, die ligt schuin tegenover het hotel.Volgens brochure was de prijs 330.-- pn, wij betaalden via Hotels.com 110 pn.
Gereisd met partner in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Century Southern Tower in Tokyo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Century Southern Tower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Century Southern Tower scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.