Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Spa Alpina Hida Takayama bij :

1 review over Hotel Spa Alpina Hida Takayama in het Nederlands

Comfortabel modern hotel met lekker ontbijt

Jos, 1-11-2010

Dit hotel ligt gunstig tussen het station en de oude stad, binnen enkele wandelminuten ben je bij de karakteristieke oude straatjes waar Takayama bekend om staat. Het hotel zelf is helemaal nieuw en strak ingericht. Wij boekten een semidouble maar kregen gratis een upgrade naar een grotere twin, dat hebben we elders in Japan niet meegemaakt en waardeerden we erg! De kamer zelf was wel wat hol, maar modern, schoon en prettig.

Op het dak zit een heerlijke onsen waar je 's avonds nog even kunt ontspannen. Deze onsen is erg netjes en ruim, voorzien van zowel binnen- als buitenbad. Echt een aanrader om even gebruik van te maken.

Het ontbijt was een van de betere westerse ontbijten die wij in Japan kregen, met name omdat de croissants en broodjes zo lekker waren. Het personeel is wel vrij strikt met de tijd, dus te laat komen bij het ontbijt kan niet.

Al met al een heel prettig modern hotel en zeker een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Spa Alpina Hida Takayama in Takayama, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Spa Alpina Hida Takayama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Spa Alpina Hida Takayama scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.