Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hilton Osaka**** bij :

2 reviews over Hotel Hilton Osaka in het Nederlands

Schitterent Hotel

Stefan, 22-11-2009

Zaken hotel met een prachtig uitzicht vanuit de executive floor (Bovenste etage van het hotel) Het hotel is direct tegenover het trein station. Vanuit hier kun je gemakelijk nar de markt en met de metro de stat bekijken. Vanuit dit hotel ben je in 30 minuten met de bullet train in Kyoto.
Gereisd zakelijk in juli 2006

henk, 18-4-2008

hier drie weken voor mijn werk gezeten, dus alles op kosten van de baas.

Prsoneel is super service gericht.

soms zelf wat te gedienstig, vooral de meisjes bij de deuren,zeer ondergeschikt qua opstelling.

Otbijt is na drie week wat eentoning aan het worden. liging is perfect, boven de subway. Dicht bij de grote shopping centers.intern zwembad en hotbath/sauna. Wel klein van opzet.

Kamers zijn in orde, je slaapt en douched er. Bedden zijn perfect.

Of het qua prijs/kwaliteit een goede verhouding heeft kan ik dus niet beoordelen. ik had het in ieder geval perfect naar mijn zin.

Gereisd alleenreizend in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Osaka in Osaka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Osaka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Osaka scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.